Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedän siis jo entuudestaan tämän henkilön ja sellanen hyvä fiilis tästä! Vaikka ei nyt treffeistä sen ihmeempää kehkeytyisikään, niin olen iloinen ettei mun tunteet selvästikään ole ihan kuolleet! (tietty ainahan sitä toivoisi, että löytäisi sen toisen puoliskonsa)Onneks olkoonAamun varhaisina tunteina syntynyt poikavauva on aikasen iloinen asia tälle päivälle![]()

Muutaman vuoden päästä sitte vitutusketjussa lukee että aamun varhaisina tunteina herääminen vituttaa suunnattomasti :D
Ei siihen muutamaa vuotta mene, muutama päivä tai viikko ennemminkin. ;)

Aamun varhaisina tunteina syntynyt poikavauva on aikasen iloinen asia tälle päivälle![]()
Joo, tarkotus oli kirjottaa että muutaman kuukauden päästä :D Mutta muutaman vuoden päästä jo vituttaa ku lapsi on mukana kauppareissuilla ja ne reissut on niin vaikeita ku se kinuaa välillä karkkia ja välillä leluja.. Tää on sitä positiivista ajattelua :DEi siihen muutamaa vuotta mene, muutama päivä tai viikko ennemminkin. ;)
:dance: :dance: Mä sain sen duunin!!! MÄ SAIN SEN!!!! :dance2: