Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huomenna alkaa nelipäivänen viikonloppu! (perjantai luettuna mukaan, jolloin ollaan vielä koulussa)

Terve mieli terveessä ruumiissa. Urheilun ja ulkoilun aiheuttama hyvä olo, joka on paras olo minkä tällä hetkellä voin saavuttaa. Eli se on tosi iloinen asia. Väsynyt mutta onnellinen :)

Ohhoh. Mun paria viikkoa vaille 2-vuotias puhelin lähti huoltoon kahden erillisen vian takia. Toisesta viasta sanoin suoraan, että oon kolauttanut puhelimen johonkin ja siksi oli kuori hajalla. Myyjä (:kuola:) totesi vaan, että laitetaan sekin takuuseen (toinen vika oli selkeästi takuun piirissä). Lainapuhelimestakin olisi pitänyt maksaa jotain, mutta sain sen ilmaiseksi. Ja niin ku tässä ei olis ollut vielä tarpeeksi hymyn aihetta, niin lopuksi tiskin takana ollut mies lupasi puhelimen takaisin ensi viikolla, todennäköisesti alkuviikosta (pelkäsin useamman kymmenen euron laskua ja vähintään kahta viikkoa ilman omaa puhelinta...). :)

Lihaa tulee lisää roppaan pikkuhiljaa, ah talven kun jaksan käydä 4 kertaa viikkoon puntil ni kesäl on taas ilonen siitä. Oon mä kyllä nytki

Kävin eilen bodypumpissa enkä joutunut tiputukseen! En ollu ennen käyny missään tollasessa ja vähän semmonen fiilis tulikin että nyt Mika-poika on vähän väärässä paikassa..:D Olo on kyllä aika hakattu, et selkeesti lihasten hapenottokykyä ja kestävyyttä on potentiaalia parantaa.:D
Mut tosta kun saa kertaviikkoisen tavan niin eiköhän se tästä..

Kortti tuli enkä oo vielä ees kolaroinu autooni!

Onnittelut ja turvallista ajoa!

Alkava viikonloppu on aika iloinen asia! Viime viikonopun pikkujoulubakkanaalien sijasta ajattelin ottaa rennosti ja vain lepäillä. Jouluostoksille taidan kans heilahtaa, etteivät ne jäisi taas viimeiseen tinkaan.

Noin vuosi sitten 40kg maksimista lähdettiin rakentamaan penkissä, ajatus oli etten koskaan tule kolminumeroisia kolkuttelemaan, ja tänäänhän sitä sitten paukutettiin ensimmäisen kerran! Treeni penkin osalta ollut vielä minimissä, mutta ilmeisesti voimapainotteinen reeni on vaan tukenut tuota penkkaamistakin sitten mukavasti!

Vaikka en penkkiä liikkeenä erityisesti arvosta, niin silti saatanan mahtava tunne on!

Noin vuosi sitten 40kg maksimista lähdettiin rakentamaan penkissä, ajatus oli etten koskaan tule kolminumeroisia kolkuttelemaan, ja tänäänhän sitä sitten paukutettiin ensimmäisen kerran! Treeni penkin osalta ollut vielä minimissä, mutta ilmeisesti voimapainotteinen reeni on vaan tukenut tuota penkkaamistakin sitten mukavasti!

Vaikka en penkkiä liikkeenä erityisesti arvosta, niin silti saatanan mahtava tunne on!

Siistiä! Itsehän olen jo nostanut 45-75, jospa tulen 9kk päästä infoamaan että pääsikö vuodella sataseen, kiitti vaan motivaatiosta:whip:.

Dieetti edistyy, 5½ viikossa 8.7 kiloa pois ja reenikin kulkee vielä loistavasti, lisäksi sain yhden kaverin houkulteltua alottelemaan treenaamista!
Ja kana maistuu hyvälle :hyvä:

Mun tissit on tainnu kasvaa, vaikka en oo lihonut! Oh glorious day! Jos tää johtuu niistä magnesium-kalsiumpillereistä, mitä aloin vetämään hiljattain, niin tuplaan niiden annostuksen!

Lauantaista maanantaihin lomailua kaverin kanssa Lontoossa, minkä jälkeen Suomeen syömään äidin tekemiä ruokia. Tekee hyvää päästä välillä pois näistä kuvioista ja mun on pakko myöntää, että on kiva nähdä perhettäkin välillä :)

VITTU JEA!!!!
Emännän äiti ja sisko kysyi että käytänkö sellaisia hormooneita kun joonatan salkkareissa \,,/
ja äsken olin baarissa niin jannu aikoi etuilla ja levitin itseni eteen että ei käy niin sanoi että "mee säkin apina muualle" ja kysyin heti että "SANOIKSÄ SAATANA MUA APINAKSI!?" niin jannu lähti heti pakoon :D
Ilmeisesti sitä massaa alkaa oikeasti pikkuhiljaa tulla^^

Back
Ylös Bottom