Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain uuden työpaikkaohjaajan, ja ensimmäistä kertaa oli oikeasti mukava päivä olla harjoittelussa :)

Teoriakoe meni läpi ja nyt elämäni ensimmäistä kertaa oon "laillisesti" ostanu alkoholia lähikaupasta :D Vetäisin kännit mutta parin tunnin päästä alkaa työt nii pitänee sinnitellä huomiseen.

Sain "kunnalliselta" labralähetteen.Ja vielä aika äkisti-päivää vailla kaksi viikkoa ootin (varasin soittoajan)
Selvennökseksi niille jotka kummastelee niin täältä Mäntsälästä uupuu useita terveyskeskuslääkäreitä ja
niistä vähistä mitä on,useimmat on vierasmaalaisia.Jotenkin en vaan anna täyttä luottamusta huonosti
Suomea puhuville.No,sainhan asian sentään hoitoon,jospa ensi viikolla sit labraan.

Teoriakoe meni läpi ja nyt elämäni ensimmäistä kertaa oon "laillisesti" ostanu alkoholia lähikaupasta :D Vetäisin kännit mutta parin tunnin päästä alkaa työt nii pitänee sinnitellä huomiseen.

Kysyivätkö papereita? Itse kun alaikäisenä kokeilin muutaman kerran pokkana kävellä 6-pack kainalossa kassalle, niin kassamummo huusi jo 10 metrin päästä ,että kaivas paperit valmiiksi. Tämä myös silloin kun ikää oli vain hieman alle 18. Noh, heti kun täytin 18 ja oli paperit valmiina taskussa, käsi valmiudessa kiskaista ne sieltä = ei ole kyselty papereita sen jälkeen. Ei sitten niin missään. Ei baarissa, ei alkossa, ei lähikaupassa. Prkl.

Kysyivätkö papereita? Itse kun alaikäisenä kokeilin muutaman kerran pokkana kävellä 6-pack kainalossa kassalle, niin kassamummo huusi jo 10 metrin päästä ,että kaivas paperit valmiiksi. Tämä myös silloin kun ikää oli vain hieman alle 18. Noh, heti kun täytin 18 ja oli paperit valmiina taskussa, käsi valmiudessa kiskaista ne sieltä = ei ole kyselty papereita sen jälkeen. Ei sitten niin missään. Ei baarissa, ei alkossa, ei lähikaupassa. Prkl.
Ei kysytty papereita.. Ei multa oo oikeestaan ennenkää kysytty vaikka oon ihan babyface, joskus 15-vuotiaana kaupassa kysyivät ja kerran ku baariin olin menossa... Tai on joskus muullonki baarin ovella kysytty mutta eipä ne näy tarkemmin kattovan ku näyttää vaan kevarikorttia nii pääsee sisään.

Toivoin kyllä nyt että olis kysyny ku ois kerranki ollu mitä näyttää :D Kahessa eri kaupassa vieläpä kävin :D

Teoriassa muistan ite ku kävin ekan kerran ostamassa alkoholia lähikaupasta. Kassatäti kehas passissa olevaa 12v pojua söpöks :D loppu ilta menikii vahvalla meiningillä, josta ei mitään muistikuvaa. Eli onnea!

Itse sain vihdoin ajettua inssin, kolmas kerta toden sanoi!

Mahdollisesti opiskeluaikojeni kaikkein ikävin kurssin harkkatyö printattu ja palautettu. Ryhmä ei oikein toiminut, ohjeet olivat mitä olivat ja joka välissä meillä oli jotain ongelmia. Aivan loistavaa päästä tuosta eroon. Olotila väsynyt mutta onnellinen. Melkein hetkellisesti unohtaa kohta edessä olevan tenttiviikon.

Teoriassa muistan ite ku kävin ekan kerran ostamassa alkoholia lähikaupasta. Kassatäti kehas passissa olevaa 12v pojua söpöks :D loppu ilta menikii vahvalla meiningillä, josta ei mitään muistikuvaa. Eli onnea!

Itse sain vihdoin ajettua inssin, kolmas kerta toden sanoi!
Joo, itekki oon 14-vuotias siinä kuvassa :D Onnee inssin läpäisemisestä, mulla ois se huomenna.. Onhan se kiva jos pääsee jo ajeleen, auto ootellu pihassa jo 3,5 kuukautta :D

Puku sopi täydellisesti ja kehujaki tuli, mikä nyt toisaalta oo mikää yllätys.

Todella saamattoman työpäivän päätteeksi voin vihdoin taas haudata gradun huomiseen saakka ja lähteä kotiin.

Back
Ylös Bottom