Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Toi nuoren janarin löytyminen oli kyllä helvetin hieno homma, ei noin iloisia uutisia ole kuin todella harvoin!!

Meitsi sai tänään koulupaikan johon oon tähdänny jo 2 vuotta. Helvetin hieno fiilis ja helpottunut. Seuraavat 5 vuotta tietää suurin piirtein mitä tekee :)

Kolme viikkoo pessy erittäin paskasia koneita töis ja huomenna pääsee mökille, sunnuntaina keskisille :):):):). Kova uurastus palkitaan :D

Ja taas maanantaina töihin.....

Tänään on ollu tosi ihana päivä! Vapaapäivän alotin treenillä, joka sujui tosi hyvin. Sit innostuin jopa siivoilemaan ja shoppailemaan, löysin kaikenlaista ihanaa ja "raskaan" urakan päätteeksi nautiskelin terangilla mansikkamargaritan. Kämppisten kans käytii syömässä, kateltii kotona leffaa ja sit tilasin itelleni vielä hiukset. Apua. Huomennakin vielä vapaata, voe mahoton mikä autuus!!!! :)

Sain asunnon Tampereelta, enää pitää järkätä muutto sinne. Se onkin seuraava stressi, joka pitäisi hoitaa mielellään parin-kolmen viikon sisään. Mistä sitä nyt pieree laatikoita? Kaupatkin on ilmeisesti vähän poissa laskuista ku ne vissiinkin tapaa murskata ne laatikot about heti, kun ne on tyhjätty tuotteista. Vinkkejä?

e: vedinpä muuttostressin kunniaksi aivan helvetin hyvän jalkatreenin. Enkat paukkui aika komeasti!

Vuokraa muuttolaatikot! Ei maksa paljoa paskaakaan ellei jätä lojumaan kuukaudeks niinku mä tein. Huomattavasti kivempia käsitellä ku noi paskat banaanilaatikot. Voi lykätä päällekkäin riippumatta et mitä on alemmassa laatikossa jne. Pieni summa sijoittaa muuton yhteydessä. Ite en enää muuta ilman kunnon lootia ja pakua isompaa autoa.

Vuokraa muuttolaatikot! Ei maksa paljoa paskaakaan ellei jätä lojumaan kuukaudeks niinku mä tein. Huomattavasti kivempia käsitellä ku noi paskat banaanilaatikot. Voi lykätä päällekkäin riippumatta et mitä on alemmassa laatikossa jne. Pieni summa sijoittaa muuton yhteydessä. Ite en enää muuta ilman kunnon lootia ja pakua isompaa autoa.
Isoista marketeista kyllä saa laatikoita, kunhan sattuu saamaan puhelimen päähän jonkun mukavan tädin. Samoin elintarvikevarastoilla ja vastaavilla on varmasti ilmaista laatikkoa tarjolla. Itse en missään nimessä maksais muuttolaatikoista mitään. Pakettiautosta olen samaa mieltä, ihan ehdoton jo pienissäkin muutoissa.

Sain asunnon Tampereelta, enää pitää järkätä muutto sinne. Se onkin seuraava stressi, joka pitäisi hoitaa mielellään parin-kolmen viikon sisään. Mistä sitä nyt pieree laatikoita? Kaupatkin on ilmeisesti vähän poissa laskuista ku ne vissiinkin tapaa murskata ne laatikot about heti, kun ne on tyhjätty tuotteista. Vinkkejä?

Kannattaa käydä kysymässä Alkoista. Vaikka pahvilaatikot menee sielläkin puristamoon niin säilyttävät aina muutamia laatikoita asiakkaita varten. Nämä laatikot kestää myös aika paljon kamaa :)

Hohoo Höhöö löysin nimeni listalta. En miltä tahansa listalta, vaan Aalto Yliopiston Teknilliseen Korkeakouluun opiskelemaan hyväksyttyjen listalta! Jeees!

Tuli töitä :)

Itsellä on ainakin 3kk molemminpuolinen irtisanomisaika johtajasopimuksessa.

Napsahtiko nolla, napsahtiko?! Oli se intti loppupeleissä pirun hienoo aikaa, mutta oli siitä portista pirun hieno astua ulos. TJ0 :rock:

lähetköö kumoomaa kippoa?

lähetköö kumoomaa kippoa?

?? Höh, kuka sitä ny kippoa kumoo kun intistä pääsee ? En minä ainakaan! Minä olin jo salilla tekemässä penkkipunnerrusta.

Saitko sovittua nykyisen työnantajan kanssa, vai joudutko korvaamaan? Saako kysyä mistä tuo 3kk sakko tuli? Kilpailukielto?

Ei mitään sakkoo tms. Talon oma sopimus, jossa 4-6vuoden palveluksella saisi 3kk palkan irtisanomisesta. Niin tässä nyt jännitän, että saanko sovittua asiat niin, että he irtisanovat mut ja mä käärin rahat taskuun :). Muutenhan en saa mitään, kai? Talvilomarahat ja kertyneet kesäpäivät.

Eiku hei! Saanhan mä parempi palkkasen duunin ! :D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom