Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tullut vähän painoa takaisin, samalla kuulin että mun kämppis muuttaa tästä pois. Jätkä ei tee mitään muuta kun sotke ja ryönää.

Huomenna:dance2:
nitro10_banneri.jpg

Muah!
http://www.youtube.com/watch?v=lm5RkeuKC1Q&feature=related

Maastavedossa sain vedettyä vanhan enkan :D en oo treenannu kunnolla maastavetoo johki 3 kuukauteen.

Kun tässä olen ollut jo ihan tarpeeksi kauan kotona lasta hoitamassa ja homehduttamassa aivojani, niin immunologian lukeminen ja gradun ja kandin vääntämiseen valmistautuminen on tuntunut jotenkin hienolta. Kotiäitys on kyllä niin tylsistyttävää ettei mitään rajaa. Mä kaipaan jotain älyllistä toimintaa ja haastetta, että pysyn järjissäni. Tänään istuin partsilla grillaamassa itseäni samalla, kun luin juttuja T-soluista. Sain vielä vähän rusketettuakin itseäni. Enpähän ole enää ihan niin kalmankalpea. Eikä ole rusketusrajoja, kun meidän talon ylimmän kerroksen parvekkeen lattialla voi röhnöttää ilman rihman kiertämää eikä kukaan näe ja järkyty. :D

Minulta näkyy koko sixpack! Sattumalta vilkaisin salilla peiliä ilman paitaa ja huomasin että koko päkki näkyy. Yllätyin koska vaikka olen nyt treenannut hyvin, niin on tullut dokattua ja syötyä välillä kaikkea mahdollista. Painokin on enemmän kuin mitä ajattelin sen pitävän olla. On kyllä todella hyvä fiilis ja tämä menee ehdottomasti top kolmoseen parhaista tapahtumista elämässäni. Muut on poikuuden menetys teininä ja ekan vaparimatsin voittaminen :)

Ihan hullut kesäaurinko-hikitreenit hoidettu ja alkais teemabileet "Kamat ulos, bileet sisään" milf-porukalla, eli tänään on lihaa liikkeellä :rolleyes: Mieli korkeella!

Kaikenlaista on citymarketissa ollu ns punaisella lapulla. Mutta tänään tuli vastaan BENQ FULL HD 22" LED monitori -60% hinnasta, hintalappuun kirjotettu että 1 kuollut pikseli, hinta 79e. Nohevana ryntäsin mummoja viskellen kantokahvaan kiinni ja marssiin infoon kysymään että mikäs tää on. Uus vehje 3 vuoden takuu ja hinta tosiaan vain 79e. No rahat tiskiin ja kuitissa seisoo että kolmen vuoden takuu eikä mitään mainintaa mistään virheistä.

Löin äsken monitorin kiinni ja tosiaan monitorissa on pieni haalea vihreä "viiru" joka näkyy vain täysin mustaa taustaa vasten. No ens viikolla maahantuojalle takuuseen. Sitä en tiedä miksi Citymarket ei sitä vaihtanut itse vaan päätyi myymään pilkkahintaan.

Siinä mielessä kyllä vihreellistä infoa että kyseessä ei ole yksi kuollut pikseli vaan ihan reilu viiva, mikä menee suoraan virhevastuun piiriin ja takuuseen.

Back
Ylös Bottom