Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain hommattua eilen vanhalta työpaikalta ison läjän tyhjiä laatikoita muuttoa varten. Lisäksi sain koiralleni uuden kodin vanhempien luota.

Kylpyammeellinen kämppä keskustasta.

success_baby70989908.jpg

Tää kesä on vaan ollut vaan hirmu kiva :haart: Loppukesäksi myös tiedossa niin kivoja juttuja, että niitäkin odotan innolla!

Alkohan se loma, tai alko jo eilen, mutta hyvä fiilis rankan kuukauden jälkeen...

Ainakin sait hyvät kelit lomille.:)
Itse sain sopivasti duunia ti-to sopii aikatauluun kun nyrkki silmää - lisätienesti opiskelijana ei ole koskaan pahaksi.
Btw, miksiköhän mulla alkaa soimaan aina "pull harder on the strings of your martyr" päässä kun luen nikkisi? ;)

Miten vitussa joku voi tykätä täst sääst? Eihä tääl perkele voi nukkua eikä mitää -.-

thank gaad on ilmalämpöpumppu

Tällainen sää on oikeasti mukava, sopivan lämmin olematta kuitenkaan tukalan kuuma. Lämmin päivä ja kotitekoista jääteetä riitti hyvin tänään takaamaan hyvän mielen.

Ihan Ok kelejä. Nyt vähän tekeen mansikoista ja ehrmiksestä huippurahkaa, sit salille ja sit uutta työsopparia kirjotteleen :)

Ainakin sait hyvät kelit lomille.:)
Itse sain sopivasti duunia ti-to sopii aikatauluun kun nyrkki silmää - lisätienesti opiskelijana ei ole koskaan pahaksi.
Btw, miksiköhän mulla alkaa soimaan aina "pull harder on the strings of your martyr" päässä kun luen nikkisi? ;)

En osaa sanoa :rolleyes:..... :rock:

Kaikki valittaa, kun on liian kuuma. Itse en voi valittaa, vaan olen erittäin tyytyväinen siihen, että kerrankin saa nauttia kesäisestä säästä. Eihän se kovin mukavaa ole tehdä ruumiillista työtä tässä lämmössä, mutta ei vaan vituta. Nytkin istun paikallani ja hiki valuu, mutta olen tyytyväinen. Olen kyllä niin kesäihminen, ettei mitään järkeä. Vielä kerran repäisen ja muutan vittuun täältä johonkin missä on aina lämmin. Talvea taas vihaan vihaan vihaan potenssiin miljoona.

Pääsin yhdestä vanhasta pöydän rutkusta eroon tuoleineen :dance:

Kaikki valittaa, kun on liian kuuma. Itse en voi valittaa, vaan olen erittäin tyytyväinen siihen, että kerrankin saa nauttia kesäisestä säästä. Eihän se kovin mukavaa ole tehdä ruumiillista työtä tässä lämmössä, mutta ei vaan vituta. Nytkin istun paikallani ja hiki valuu, mutta olen tyytyväinen. Olen kyllä niin kesäihminen, ettei mitään järkeä. Vielä kerran repäisen ja muutan vittuun täältä johonkin missä on aina lämmin. Talvea taas vihaan vihaan vihaan potenssiin miljoona.

Aikalailla samat ajatukset. Nautin ihan suunnattomasti tästä lämmöstä. Itse en tosin tee fyysistä työtä ja olen ollut tälläkin viikolla kahdesti työn puolesta uimassa ja ottamassa aurinkoa maauimalassa. Vastapainona sitten välillä joutuu istumaan sisällä n. 35 asteisessa toimistossa, mutta vain lyhyitä aikoja kerrallaan. Jotenkin nautin tästä vielä kaksinverroin kun muistelen kauhulla niitä talven järkyttäviä pakkasia.

Toki jos omassa kämpässä olisi lämpötila siinä kolmessakympissä, voisi jo alkaa vituttaa. Siellä on kuitenkin sopiva 22 astetta :)

Ihanaa että on lämmin! Ja oma lomakin alkaa parin viikon päästä!

Back
Ylös Bottom