Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain kessunnatsat tänä aamuna, mikä oli ihan iloinen asia itsessään.:) Yks tupakaveri tosin veti ihan törkeet kilarit siitä, että mä sain ne eikä se, eikä oo aamun jälkeen puhunut mitään ja välttelee koko ajan muita. Näki heti, että kasvoi kolme metriä kyrpää otsaan jätkälle, kun kaikki muut tupakaverit kätteli muodossa ja onnitteli vilpittömästi, mutta tää yks vaa lähti menemään välittömästi omine aikoineen eikä sanonut mitään. Sinänsä huvittavaa on se, että itse en edes olisi kaivannut mitään natsoja, mutta tulivat kuitenkin, ja tää toinen jätkä taas kieli pitkällä oli ilmeisesti luullut saavansa ne ja siksi pettyi.

Käytännössä siis jäi ihan paska maku suuhun koko ylennyksestä tuon takia. Onneksi kassu-TJ on enää 3, joten ei tarvitse sitä naamaa kauaa katsella.

Futuraman 6.kausi starttaa huomenna ! :)

^

Ja sitten kahvit naamaan ja jigitteleen kuhaa sillan alle :) Eilenkin nappas yhen kivan 42 senttisen.

Koulu/työ/muutkin hommat hoidettu ajan tasalle huolella. Palkkaa tulossa kivasti niin ei tartte enää kituuttaa. Pääsee jopa ostamaan vähän kesäisiä vaatteita juhannusta varten!

Upea ilma, takana hyva aamu duunissa, seuraavaksi nokka kohti puistoa ja sen jalkeen maaseudulle pain grillaamaan. Voin jopa jaada sinne yoksi jos haluan, koska huomenna on vapaapaiva!

Life is goooood :haart:

Tulevaisuus näyttää valoisalta! Jos hyvin käy niin enää 3 tai 4 talvea Suomessa, sitten ei toivottavasti enään koskaan!

E: Alyssa, oon niin kade ku asut jo nyt ulkomailla :(

Mullahan alkoi kuukauden kesäloma. Oho.

:dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puolentoistavuoden kotona "treenaamisen" jälkeen viimeinkin kävin ostamassa salikortin kahdeksaksi kuukaudeksi :D
Oon aina halunnu tehä semmosen "ennen ja jälkeen" kuvasarjan ja nyt sitten päätin jo näpäyttää "ennen" kuvat salineitsyyden menettämisen hurmiossa!
Katotaan puolen vuoden kuluttua onko tulosta tullut kun uppaan niitä tänne :rock:

Mullahan alkoi kuukauden kesäloma. Oho.

:dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2:

Kohtalotoveri... Maanantain jälkeen takas 2.8.:). Ois 5viikkoa lommoooooooo.

Tossa ei kyllä ole mitään muuta siistiä kuin, että pääset eteenpäin opinnoissa, manse on aika sukka mesta kun sinne jumittaa.

Höö..Mansehan on vallan mainio paikka. Itselläni olisi reilun puolen vuoden päästä todennäköisesti muutto pääkaupunkiseudulle, eikä paikanvaihdoksena juuri nappaa.

Salille loukkaantumisen jälkeen ! JES!

Back
Ylös Bottom