Sain kessunnatsat tänä aamuna, mikä oli ihan iloinen asia itsessään.
Yks tupakaveri tosin veti ihan törkeet kilarit siitä, että mä sain ne eikä se, eikä oo aamun jälkeen puhunut mitään ja välttelee koko ajan muita. Näki heti, että kasvoi kolme metriä kyrpää otsaan jätkälle, kun kaikki muut tupakaverit kätteli muodossa ja onnitteli vilpittömästi, mutta tää yks vaa lähti menemään välittömästi omine aikoineen eikä sanonut mitään. Sinänsä huvittavaa on se, että itse en edes olisi kaivannut mitään natsoja, mutta tulivat kuitenkin, ja tää toinen jätkä taas kieli pitkällä oli ilmeisesti luullut saavansa ne ja siksi pettyi.
Käytännössä siis jäi ihan paska maku suuhun koko ylennyksestä tuon takia. Onneksi kassu-TJ on enää 3, joten ei tarvitse sitä naamaa kauaa katsella.
Yks tupakaveri tosin veti ihan törkeet kilarit siitä, että mä sain ne eikä se, eikä oo aamun jälkeen puhunut mitään ja välttelee koko ajan muita. Näki heti, että kasvoi kolme metriä kyrpää otsaan jätkälle, kun kaikki muut tupakaverit kätteli muodossa ja onnitteli vilpittömästi, mutta tää yks vaa lähti menemään välittömästi omine aikoineen eikä sanonut mitään. Sinänsä huvittavaa on se, että itse en edes olisi kaivannut mitään natsoja, mutta tulivat kuitenkin, ja tää toinen jätkä taas kieli pitkällä oli ilmeisesti luullut saavansa ne ja siksi pettyi.Käytännössä siis jäi ihan paska maku suuhun koko ylennyksestä tuon takia. Onneksi kassu-TJ on enää 3, joten ei tarvitse sitä naamaa kauaa katsella.