Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

muutama viikko tässä elämä potkinu päähän ja paskaa satanut niskaan ja alkoholia mennyt ku vettä ja ajatellu jaksaako sitä enään, mutta on se ihme kun löytää yhden ihmisen, joka saa kaiken muuttumaan ja elämän takaisin raiteille. iso kiitos tyttöystävälle.

Vieläkin tuo viimeöinen synnytys nostaa ukon aivan taajuuksille. Voi perse kun olisi jo tiistai, niin saisin emännän ja uuden tulokkaan kotiin.

Kiitos. Ei todellakaan ole vaikeaa pitaa hauskaa, pikemminkin pitaisi vahan nyt varoa etten paasta itseani ihan rappiolle :D Sahan olit Briteissa vai muistanko vaarin? Paadyn itsekin sinne lokakuussa koulun merkeissa, joten nyt pitaa varmaan nauttia villista ja vapaasta kesasta taalla :)

joo, mä asun manchesterissä. Ei britanniakaan paha ole, kyllä täälläkin on ihan hauskaa. Mieluummin asuisin hollannissa, mutta oon niin kotiutunut tänne, että aika vaikea ajatella minnekään muuttamista.

Tämän päivän hymy on että, keskustellessa asiakkaan kanssa jalkapallosta totesin, että "football is such a girly sport, real men play ice-hockey". Asiakas vaan sattui olemaan Eric Cantona, jota en tunnistanut. Ericin mielestä olin oikein hauska onneksi.

Tämän päivän hymy on että, keskustellessa asiakkaan kanssa jalkapallosta totesin, että "football is such a girly sport, real men play ice-hockey". Asiakas vaan sattui olemaan Eric Cantona, jota en tunnistanut. Ericin mielestä olin oikein hauska onneksi.

No mitä helvettiä? Muutama raipanisku sulle tuosta mokasta, Tero Lehterän olisit varmasti tunnistanut selkäpuolelta jo pelkästä takamatosta.

Vitutusketjusta:
Vituttaa jo valmiiksi kun asunnon tulee viemään nenäni edestä ylimeikattu,onnelassa heruttava, hikisesti parikymppinen lähäri-sluti joka oli katselemassa asuntoa äitinsä kanssa. Sattumoisin tämä perhe asuu asuntoa esitelleen kiinteistövälittäjän naapurissa. Voipi olla, että kiinteistövälittäjän postilaatikossa on huomenna konjakkipullo rakkaalta naapurilta.

Oikeus voitti, sain sittenkin ikioman panoluukun/bilemestan. Jumalauta, että tulevaisuudessa musiikki raikaa ja juoma virtaa.

TPSsän voitto ja jypin tippuminen..

ihana polte käsissä maanantaisen reenin jäleltä vieläki. No ainaki jotain tullu tehtyyki.

Musta tuli Eno eilen.. se on ihan jees fiilis

Onneksi olkoon!

Jees, auto on haettavissa huollosta. Kyllähän siinäkin tovi meni, mutta olihan se raskas ja vaikea operaatio. :D

Oon löytäny tosi viihtysän pikkusalin jossa käy tosi rentoo porukkaa. Toinen kerta kun käyn ja samantien jengi alkaa juttelemaan ja ottaa juttuihin messiin vaikka ketään en näistä ole ennen nähny. Pitäis näillä eväillä löytyä uudelleen se motivaatio treenaamiseen :) Tosi hyvä fiilis.

Voitin kympin ku löin vetoa :) Lisäks horoskooppi väitti että mulla on myötätuulta naisrintamalla ja siltä kyllä nyt tuntuuki.

RUNKOSARJASSA VOITOT 24/24 !!!

Playoff´s. Kaikki sarjat 3-0 !!!

Riihimäen Cocks. SUOMEN MESTARIT 2007, 2008, 2009, 2010

Sukua paljon Riksussa ( Vankilan ulkopuolella :D)ja siellä itsekkin asuneena. KYLLÄ LÄMMITTÄÄ !!! TÄYDELLINEN kausi !

Iso käsi :

Cocks.jpg

Ostin uuden näytön, on senverta massiivinen että en tartte enää edes verhoja ikkunoihin. :D

Jumalauta kun oli mukava herätä tänään 0650 ja huomata, että siellähän on tulossa mitä parhain päivä :D

Pilviä ei paskaakaan ja linnut laulaa :dance:

Jumalauta kun oli mukava herätä tänään 0650 ja huomata, että siellähän on tulossa mitä parhain päivä :D

Pilviä ei paskaakaan ja linnut laulaa :dance:
Aivan samat fiilikset! Ite lähen tästä ihan just testaamaan uusia Nike Pegasuksia auringonpaisteen kunniaksi.

Kaverin koira hoidossa joka valvotti mua koko yön, mutta toi keli on mitä mainioin. Aurinko paistaa ja Johnny Cash soi ja mikä parasta; muija nukkuu vielä ;) Koira on kyllä mainio pakkaus. Syö kaiken mitä eteen laittaa aina kaalista käpyyn.

Pian alkaakin sukuaisille tuparit ja ilo loppuu siihen.

Hoh, kaveripiirissä tulossa muksu neljälle pariskunnalle (vuoden loppupuolella), oma tulokas mukaanlukien. Muutkin sai sitten vihdoinkin hanat auki.. ;)

Muuttuu varmaan aika radikaalisti juhannusten yms vietto kun noilla kolmella muulla on kaikilla ensimmäinen lapsi tuloillaan. Onpahan sitten ainakin samanikäisiä leikkikavereita.

Salin jälkeen melkeen näyttää siltä, kun ois joskus treenannu. Ehkä joku päivä oikeasti. :)

Back
Ylös Bottom