Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ihan sama mulla pyro! En oo ½vuoteen treenannu 3päivää putkeen, mutta nyt päätin ja ai että ku joka lihas vieläki kipee sillee kivasti. Ja painoki nousee, joka on kyllä aikalailla hidastunu.

Ulkona hyvä ilma, nyt kolmas päivä tollasella massakaudella ja vähä jännittää alkaaks painoo ny tulla lisää ku kuukauden junnannu paikalla! Jos ei painoo tuu nii sit vaa lisää ruokaa naamaan!

+ sain ruinattua viikon duunista vapaata kahen viikon päästä, ahh ja elämä hymyilee :)

Sain kesätöitä :)

Ihan mahtava ilma ulkona! Aamulla kävin koiran kanssa juoksemassa heti sängystä noustuani. Luentojen ja yhden graduhaastattelun jälkeen ajelin rantaraittia kotiin ja ai että miten ihanaa! Aurinko on niin.. niin... :haart:

Löysin ihanan, uuden hajuveden itselleni! Dolce&Gabbanan - The one(raikkaampi versio). Oon niin kauan etsinyt oikeesti hyvää tuoksua ja nyt löytyi, aww: )

Uusi kesätyöpaikka osoittautui todella mahtavaksi paikaksi. Leppoisa meininki, sekä mukavat työkaverit ja pomo. Vaikka työmatka onkin suht pitkä, niin ei harmita pätkääkään. Toivottavasti pääsen tuonne vielä muinakin vuosina.

Tein tänää harjotuspääsykokeen ja sain 33/40 pistettä että sisään ois menny mihin yliopistoo tahansa ja kävin ostaa yybercoolit kengät ja hienon juhlaliivin :DD
Kyllä piristi kokeen tulos mieltä ja sen jälkee ostoksille loistavassa säässä. Mikäs sen parempaa.

Tulin juuri työhaastattelusta ja 95% vahvasti näyttää että maanantaina alkaisi työt ja palkkaakin ehdotteli jo "toivottavasti pomo" enemmän kuin mitä olisin itse edes kehdannut pyytää. Ei tosin paljoa mutta rahaa se on vähäkin. Ja ehkä näin myös 6kk työttömyys on selätetty! Mulla on hyvä päivä tänään... AINIIN ja toril oli mansikat 2e litra :P

Oon laihtunut ihan saatanasti, huomenna saan uuden kämpän avaimet, rakas ystävä muuttaa samalle paikkakunnalla maanantaina, ja äiti soitti just autoliikkeestä, oli ostamassa mulle uutta autoa :D

Nyt on ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen ollut todella hyvä päivä. Koulu loppu, sain kesätöitä paljon pidemmäksi aikaa mitä alunperin suunniteltu ja huomenna muutto. Pääsee vihdoin pois tästä homeisesta paskakämpästä remontin keskeltä. Ei vois kyllä päivä enää parantua.

Edit: niin joo ja aurinko paistaa

Vappu. Kaverilla synttärit ja toista kaveria näen pitkästä aikaa. Ja viimesenä muttei vähäisimpänä, tein ns. aloitteen yhden tsiksin suhteen enkä saanu ees pakkeja :P

Sauna on lämmitetty ja tänään unohdetaan dieetti hetkeksi ja herkutellaan. Muutenkin ihan mahtava fiilis, vaikka ei mitään kummempaa syytä olekkaan... Tekee mieli vain hymyillä.

Minäkin olen laihtunut vaikka kaikkitietävä veljenvaimo käskee unohtamaan proteiiniin.
Kessi pois kutospatteri tilalle ja avot.

Sama homma.. Mulla on vaan vielläkin 4-packki :(.

Toivottavasti tänään kaikki reiskat vetäis hirveet änkyrät, niin ois salilla hiljainen meno, tosin yksi toinenkin treenaaja tarvitaan varmistajaksi kun on penkkipäivä.
Eli ikään kuin olen iloinen huomisesta.

Vapusta selvitty, darraki alkaa jo hellittää. Jos ruokaki menis kohta alas. Ja oli muuten paras vappu ikinä, tuli keitottua semmosten kavereitten kans joita en oo pitkään aikaan nähny :)

Eilen väänsin salilla taas ihan sairaalloisella innolla rautaa ja kyllä oli kevyttä. Penkissä ja mavessa sain vedettyä hyvät sarjaenkat. Kehitys on nyt lihasmuistin ansiosta melko nopeeta, mutta silti ollaan melkein 10kg sarjapainoissa jäljessä siitä, mitä tulokset oli kun lähdin inttiin.

Lisäks eräs CBB Mastersin moninkertainen suomenmestari neuvoi hyvän tekniikan jalkaprässiin, jolla saa reiskat ihan sairaalloiseen tuleen ja kuulemma pitäis lihaa tarttua (niin ainakin ko. henkilön kuvista näkyy).:rock: Käytännössä siis tekee prässiä yläpäästä melko vajaalla liikeradalla siten, että laskee kelkan aivan niin alas kuin saa eli polvet lähes kiinni rintaan ja sitten punnertaa ylös siten, että suoristaa jalat ainoastaan n. 130 asteen polvikulmaan. Pysyy koko ajan kova jännitys reiskoissa ja polttaa aivan helvetillisesti. Kannattaa kokeilla, jos jostain syystä ei prässi tunnu reiskoissa seuraavana päivänä.;)

Pääsen toteuttamaan erittäin pitkäaikaisen haaveeni ja pukeutumaan PELLEPUKUUN! Kuulostaa varmaan oudolta, mutta pellepukuun pukeutuminen on ollut jotain, mitä olen aina halunnut tehdä :D

Ajaijaijaijaijai, että on hyvää!

Eli vaaleaa soijarouhetta ja metsämarja jogurttia :kuola:

Back
Ylös Bottom