Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pari vapaata.

Ulkona on helkutin hyvä keli, aurinko paistaa ja olo on virkeä vaikka en nukkunut silmäystäkään yöllä, no sovin itseni kanssa että tämä päivä on sitten vapaata :)

Siis tuo ihana kesäinen sää saa kyllä hymyn korviin! Olo on kuin uudestisyntyneellä. ihanaihanaihana aurinko <3<3<3<3

Kaks helvetin kuumaa miestä SuomiTV:llä Kymppitonnissa :kuola::kuola: Veeti Kallio ja Arttu Harkki <3<3 Molemmilla on vielä ihanan seksikkäät äänet, alkaa pöksyt pyöriä jaloissa, kun noita kuuntelee ja kattelee.

Amsterdam vei mun sydamen.

Ihmiset ovat ihania ja persoonista riittaa juttua moneksi blogipostiksi asti. Elama noin yleisesti on aivan mahtavaa, eika tama tunne muuten johdu (pelkasta) kukasta! Taalla vaan ajalla ei ensinnakaan ole mitaan merkitysta, uskomattomia juttuja tapahtuu koko ajan ja mulla on ihan alyttoman kotoisa olo. Toivottavasti saan jatkaa sopparia 2kk jalkeenkin...

Onneksi olkoon Alyssalle ulkomaille muuton johdosta. Valitsit vielä maankin paremmin, kuin minä aikoinani. Pidä hauskaa, mikä amsterdamin tuntien ei liene kovinkaan vaikeaa.

Sain vittu oikeita töitä!!! Ei tarviikkaan kituuttaa tarvittaessa kutsuttavan sopimuksella, vaan ihan toisiin hommiin! Kyllä nyt on hymy herkässä tän puolen vuoden angstin jälkeen. Sillon kun alkaa syviten vituttaa, niin hommat kääntyykin ylösalaisin :)

Dietin viikon paras päivä. Hiilaritankkaus. Heseä ja kebabbia yms.. roskaa :)

Dietin viikon paras päivä. Hiilaritankkaus. Heseä ja kebabbia yms.. roskaa :)

Aikamoista tankkausta :) Ite tankkailen kaurapaloilla (4kpl) kahen aterian yhteydessä :D

Mahtavaa, kun luonto näyttää ihmisille, että mistä se kana pissii. Aika hissua ollaan, kun saaret poksuu. :) Maailmanloppu 2012 kuullostaa jo ihan realistiselta.

Sain eilen lahjaksi kymmenen pulloa vodkaa ja Pirate Baysta löytyi paketti, jossa oli kaksisataa hevivideota.

Onneksi olkoon Alyssalle ulkomaille muuton johdosta. Valitsit vielä maankin paremmin, kuin minä aikoinani. Pidä hauskaa, mikä amsterdamin tuntien ei liene kovinkaan vaikeaa.

Kiitos. Ei todellakaan ole vaikeaa pitaa hauskaa, pikemminkin pitaisi vahan nyt varoa etten paasta itseani ihan rappiolle :D Sahan olit Briteissa vai muistanko vaarin? Paadyn itsekin sinne lokakuussa koulun merkeissa, joten nyt pitaa varmaan nauttia villista ja vapaasta kesasta taalla :)

Asiantuntija vilkaisi olkapään tilannetta ja passitti suoriltaan magneettikuvauksiin. Ihanaa kun jotain alkaa tapahtua tän homman kanssa :) Töissä oli kivaa ja vuoron päätteeksi törmäsin grillillä vanhempaan mieskolmikkoon, joilla oli hellänletkee pilike silimäkulumassa :D

Back
Ylös Bottom