Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

tänään on kyl hieno päivä aurinko paistaa ja kevättä rinnassa :D lalalalaaaalaaaaaaa kukkaislapsi mä ooooooooooooon lalalallaaaa :D

Kyseessä kesätyöpaikka mutta pitäisi olla oman alan duunia(it), kait.

Tähän mennessä tullut lähetettyä nyt yhteensä 21 kesäduunihakemusta joista tämä haastatteluun johtanut oli toisena lähetetty(oli muuten vain avoin hakemus). Ensimmäisestä tuli eioota jo aiemmin.

19 mahdollisuutta vielä siis tämän lisäksi, ihan hyvältä vaikuttaa tässä vaiheessa.

..hammas laitettu..
Missä hammas meni? :O Laitettiinko ihan muovihammas vai?
Itellä lämmittää mieltä että armeijan jälkeen laitetaan itsellekkin hampaat kuntoon, 11 niitä uupuukin että odotan aika innolla.
Muutenkin ollut hyvä päivä, ei ole tarvinu vitutus ketjuun eksyä

^ Purasin broilerissa olevaa luuta,puolet siitä vaa murtu.En tiedä mitä sinne sulatteli.Sattu ihan oikeesti ja operaation jälkeen ei huvittanut jäädä kyselemään,lekurikin tuumas vaa "toivottavasti kestää,lasku tulee ...ja oli sen näköinen että lähes kalppii :jahas:

No nyt se psinninkipyörä tuli! Mun uusi paras kaveri. Salillekin saa jo tänään mennä.

Body lähetti laskun + treenipäiväkirjan tuossa vähän aikaa sitten. En ollut kuitenkaan mitään tilannut. Ilmoitin sinne että en ole mitään tilannut / en ole aikeissa mitään maksaakkaan.

= Saan pitää treenipäivyrin ilmaiseksi:P

Kadotin ulko-oven avaimen yli kuukausi sitten eli mun on siis pitänyt olla joka ilta kotona viim. klo 20, jos mielin päästä sisälle.

Nyt sain uuden avaimen! :):):):):)

10kk treenitöntä kautta takana, tänään sain taas punttipenkin ja rautaa tarpeeksi!
Jaksaa taas Pakkiksellakin pyöriä.

Tytärkin (7v) jo väänsi kulmatangolla habaa kuin vanha tekijä, ehkä tuleva punttimimmi... ;)

Melkein kirjoitin jo vitutustrediin siitä, miten sain tänään päätökseen 7pvän työputken vakkariduunissa ja menin silti lupaamaan että meen huomenna seiskaksi toiseen paikkaan duuniin. Tajusin kuitenkin, että asiassa on paljon hyvää, sillä
1. kyseessä on ihan älyttömän arvostettu paikka
2. ne varmasti tykkää musta, sillä mua pyydetään sinne aika usein
3. voin kysyä työmahdollisuuksista ko. hotellin baarissa, mikä on myös sellainen mesta joka näyttäisi ihan pirun hyvältä cv:ssä.

Olen ihan rikkipoikki ja ylityöllistetty, mutta pitää painaa kun vielä jaksaa :) Olen iloinen että on duunia niin paljon kuin jaksan tehdä ja tällä hetkellä tuntuu siltä että tuleva kesä näyttää töiden suhteen aika kivalta.

Tutun uudehkoon Hyundai pakettiautoon vaihdettu 3vko sisään: turbo,raidetanko, laturi, startti, akku ja muutama muu osa. Kyseisellä "autolla" ajettu 219.000.
Kun taas omalla firman MB sprintterillä on ajettu +600.000 ja esim vasta 2kk sitten vaihdettiin startti, joka oli alkuperäinen.

Tutun uudehkoon Hyundai pakettiautoon vaihdettu 3vko sisään: turbo,raidetanko, laturi, startti, akku ja muutama muu osa. Kyseisellä "autolla" ajettu 219.000.
Kun taas omalla firman MB sprintterillä on ajettu +600.000 ja esim vasta 2kk sitten vaihdettiin startti, joka oli alkuperäinen.
Autot saattaa räjähtää kerralla ja kunnolla. Itellä vaihdettiin juurikin parin kuukauden aikana, akku, startti, vaihdelaatikko, kytkin, pakoputki ja vilkun maadotusvika korjattiin. Kytkin nyt vaihdettiin samalla kun vaihdelaatikko, niinkun yleensä on tapana. Samoihin aikoihin alko myös startti lipsuun vauhtipyörän hammaskehältä, tosin vieläkään en kehää oo vaihtanu.

Ja sit iloisiin asioihin. Tehtiin just juurihoito! :dance: 30 minuuttia ja 15 euroo. Ei sattunu yhtään! :worship:

Kesätyöpaikka varmistui tänään. Kerrankin sain hommattua työpaikan ajoissa. Nyt voi lopettaa siitä stressaamisen ja aloittaa tuhlaamisen kun tietää, että koko kesäksi on töitä :D

Back
Ylös Bottom