Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

60h työviikko takana. 5 vuoroa putkeen, joista neljä oli yövuoroja, viel ois tänään 15h yövuoro ja sitten jos pääsis kunnolla koisimaan :)

Paino pudonnu 18 kg / 10 viikkoa eli reeni ja dieetti kulkee loistavasti. :puntti: check. Kuukauden päästä yrittäjän ammattitutkinto käytynä. :) check. Ilman alkoholia ja röökiä oltu jo 10 viikkoa, eikä tee edes mieli. :hyper: Check. Työrintamalla tapahtuu edistystä eli töihin paluu mahdollinen toukokuussa. :dance: check. Rahallinen tilanne parantunut. :D check. Ja tärkein, eli parisuhde voi erittäin hyvin. :pano: CHECK. :hyper: :D

g4s:ltä tarjosivat töitä .. Sääli että kyse oli kesähommista, enkä uskalla tänhetkisestä duunista lähteä noiden perään.

No ainakin mun hakemus erottu joukosta :dance:

Jos sitä syksyllä uudestaan.

Puhelin soi joku aika sitten ja vanha pomo soitti ja tarjos töitä kesäks. Nyt pitäis vaan miettiä jaksaako sitä mennä kesäks taas porukoille pyörimään..

Osasin kerrankin sanoa ei :) Mulla on tänään ja huomenna vapaapäivä, joten tietenkin tänään aamulla heti soitettiin klo 8.00 et pääsenkö töihin kympiltä. Kieltäydyin ja sanoin ihan rehellisesti, että mun on pakko saada nukkuakin joskus, joten nyt en voi tulla. Kaiken lisäksi kyseessä oli joku linjastotarjoilujuttu, mikä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mä voin tarjoilla bisseä tiskin takaa tai hyvää ruokaa posliinihanskat kädessä banketeissa, mutta mihinkään AMK:n ruokalaan en suostu menemään...
Sanoin ei myös kaverille, joka soitti ja pyysi Helsinkiin leffaan. En vaan jaksa ajaa 2,5h suuntaansa jonkun leffan takia.

Kieltäytymisen takia sain siis nukkua pidempään kuin normaalisti ja nyt on vapaapäivä lähtenyt hyvin käyntiin :) Pyykit on koneessa, sänky pedattu, tiskit tiskattu, safka lautasella, aamukahvit kävin juomassa naapurissa... Kohta lenkille ja sit suihkun kautta ulos pelaamaan Trivial Pursuitia. Ihanan rento olo :)

Tämä herra ei ole enää vapailla markkinoilla :)<3

Tykkään vain niin kovasti maastavetotreeneistä :haart:

Edit. Niin ja koko illan on sukat pyörineet jalassa ja ajattelin mennä antamaan kyydit miekkoselle.

Kusti polki uudet grappling hanskat(twins) ja palkkari tarpeet(minttusuklaa).
Hyvillä mielin parin tunnin päästä reeneihin.

Menin T-paidassa tänään töihin!!! Kevät on täällä!!!

Viimeksi muokattu:
Edit. Niin ja koko illan on sukat pyörineet jalassa ja ajattelin mennä antamaan kyydit miekkoselle.

Saakeli mikä nainen tämä Delgado :D Minusta se on jo itsessään iloinen asia, että tämmösiä on ehkä useampi olemassa.

Back
Ylös Bottom