Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

- Ostin uuden, hienon kännykän
- Mä nään ihania ihmisiä viikonloppuna, can't wait!

^ Jotenkin noi kaks syytä jo riittää siihen, että tää päivä on ihan mahtava: )

Poikaystävä oli järjestänyt yllätyksenä ravintolaillallisen pitkän kaavan mukaan synttäreiden kunniaksi. Oli kiva pukeutua hienosti ja syödä hyvin.:love:

Töitä pukkaa ovista ja ikkunoista. Huomenna hotelliaamiaiselle tarjoilemaan, tykkään siitä koska siellä on hyvää ruokaa ja se on niin rentoa duunia et ehdin syödä paljon :D Vakkaripaikassakin on seuraavassa listassa aika paljon tunteja, eli ensi kuussa tulee tosi hyvä tili. Ensi viikolla taas saan vakuutuksesta ~700e auton korjaukseen (ilkivalta). Itse korjaus tulee varmaan hoitumaan alle satasella, eli jään kivasti voitolle.

yeah baby! 6kk hanska kasvanu 38,5->42,5 painon pysyessa melko samana:rock::puntti:

Ihan PAKKO hehkuttaa:

Olen ollut dieetillä joulusta lähtien ja vyötäröltä on lähtenyt kahdeksan senttiä.

Sitten tänään uskalsin mennä salilla punnitsemaan itteni, niin paino oli noussut kaksi kiloa vyötärön kapenemisesta huolimatta,uuuu jea :rock: !!!

Venyttely ilon aiheena. Pitkästä aikaa oon saanut nyt venyteltyä säännöllisesti.

Pakkohan se on nyt venytellä kun on 3x vikkoon lajireenit + siihen päälle puntit ja kahvakuulailut.

Päätin, että on aika alkaa säästämään.. Puhelinsoitolla selvisi, että mua onki laskutettu vahingossa väärin ja nyt hyvityksiä tulossa n.195€ :dance:

tännään tein omia ennätyksiäni jalkatreenissä pitkästä aikaa mm. takakyykyssä, reidenojennuksessa ja jalkaprässissä. :)

Heräsin siihen kun puhelin soi ja mut kutsuttiin työhaastatteluun. Sen jälkeen sain aikaiseksi ilmoittautua anniskeluvastaavan tenttiin, laitoin pyykit koneeseen, kävin suihkussa, tein ruokaa ja seuraavaksi ajattelin vähän siivoilla. Kaupassakin vois melkein käydä. Ihana päästä sairastelun ja laamailun jälkeen taas normaaliin elämään kiinni!

Huomenna työ haastattelu ja kirjoitukset onkin vasta 19.3 eikä 26.2 kuten oppilaan-oppaassa oli ilmoitettu. Saa taas lisää lukuaikaa ja ehkätöitä :)

Urheilu + elämä ilman päihteitä on parasta. Hullut euforia-aallot pelkästä "jälkihapotuksesta." Suosittelen.

Venyttely ilon aiheena. Pitkästä aikaa oon saanut nyt venyteltyä säännöllisesti.

Pakkohan se on nyt venytellä kun on 3x vikkoon lajireenit + siihen päälle puntit ja kahvakuulailut.

Jihaa. Nyt venytelly 4x viikkoon, noin kuukauden ajan ja pikkuhiljaa rupee venymään. Ei uskoskaa mikkä jumit oli takareisissä ja selässä.

Treeni kulkee taas, eikä tuloksetkaan ole tippuneet pahasti vaikka n. puolen vuoden tauon pidinkin.. Äkkiäkös ne siitä taas nousee! :)

tännään tein oman ennätyksen vinopenkkipunnerruksessa käsipainoilla, olen ihan tyytyväinen koska tulokset tässä liikkeessä on jo pitkään pysyneet samalla tasolla.
outoa kyllä paukkuja riitti vaikka ennen tätä liikettä oli alla 4 tiukkaa sarjaa penkkiä.

Back
Ylös Bottom