Mä olen ollut pari viime päivää ihan tulessa duunissa!
Edellispäivänä sain ihan älyttömästi kiitosta yhdeltä 4 hengen seurueelta, sanoivat laittavansa palautetta mun pomolle, kysyivät nimeä ja lupasivatpa vielä tuoda lahjankin ensi kerralla kun tulevat syömään :D (Lahja liittyi siis mun nimeen) Eilen tarjoilin 10 hengen seurueelle, sheikkailin niille martineita ja muuta kivaa. Vaihdettiin toisen tarjoilijan kanssa asemia ennen kuin seurue tilasi jälkkärit, joten periaatteessa tarjoilin heille vaan puoliksi. Silti olivat halunneet antaa tippiä nimenomaan mulle, koska olin niin mukava ja iloinen ja reipas
Sieltä tuli reilu 30e, suurin yksittäinen tippi mitä olen saanut.
Tykkään ihan älyttömästi kun on sellaisia asiakkaita, jotka osaavat arvostaa tarjoilijankin ammattitaitoa. Ei ole itsestäänselvyys, että kuka tahansa osaa tasapainotella painavaa prikkaa, saa juomat pöytään parissa minuutissa, osaa suositella viinejä ja ruokia, jaksaa hymyillä, kantaa enemmän kuin 3 lautasta kerrallaan jne jne. Haen yhä koko ajan uutta työpaikkaa, mutta kehut piristävät aina päivää ja saavat jaksamaan vähän paremmin
Edellispäivänä sain ihan älyttömästi kiitosta yhdeltä 4 hengen seurueelta, sanoivat laittavansa palautetta mun pomolle, kysyivät nimeä ja lupasivatpa vielä tuoda lahjankin ensi kerralla kun tulevat syömään :D (Lahja liittyi siis mun nimeen) Eilen tarjoilin 10 hengen seurueelle, sheikkailin niille martineita ja muuta kivaa. Vaihdettiin toisen tarjoilijan kanssa asemia ennen kuin seurue tilasi jälkkärit, joten periaatteessa tarjoilin heille vaan puoliksi. Silti olivat halunneet antaa tippiä nimenomaan mulle, koska olin niin mukava ja iloinen ja reipas
Sieltä tuli reilu 30e, suurin yksittäinen tippi mitä olen saanut.Tykkään ihan älyttömästi kun on sellaisia asiakkaita, jotka osaavat arvostaa tarjoilijankin ammattitaitoa. Ei ole itsestäänselvyys, että kuka tahansa osaa tasapainotella painavaa prikkaa, saa juomat pöytään parissa minuutissa, osaa suositella viinejä ja ruokia, jaksaa hymyillä, kantaa enemmän kuin 3 lautasta kerrallaan jne jne. Haen yhä koko ajan uutta työpaikkaa, mutta kehut piristävät aina päivää ja saavat jaksamaan vähän paremmin