Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään oli hauskaa aamulla linkkurissa. Vieressäni istui nuori nainen ja linkkurissa oli ampiainen. Nainen säikähti ihan sikana sitä ampparia ja koetti ottaa minua kädestä kiinni ja nosti jo toista polvea että tulee syliin. Sitten tyttö huomasi mitä teki ja jäi seuraavalla pysäkillä pois.

Oli vähän paska (koulu)päivä, mutta onpahan taas 2 kurssia suoritettu ja kouluhommat väheni huomattavasti. Enää 1 esitelmä, 3 koetta ja joitain harjoitustehtäviä niin ollaan valmiita joululomalle :thumbs:

Luulin hukanneeni pari shekkiä ja olin ihan paskana sen takia. Äsken kämppis löysi ne ja nyt oon 630e rikkaampi :) Olinkin jo vähän peeaa.

En muistakaan koska oon viimeksi ollut näin helpottunut. Löysin viimeinkin sen helvetin työharjoittelupaikan ja ne lupas maksaa palkkaakin!:D (100e viikko)

Europalle korvaava laiva! Jee. :hyvä:

Tänään sain kiskottua jopa pari leukaa salilla. Ikinä ennen pystynyt. :D (hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaset. jep.)

Tähtien sota poika -videon levittyä netissä, 178 000 henkilöä laittoi nimensä adressiin, jossa toivottiin tuolle sällille cameo-roolia Tähtien sodan kolmanteen episodiin. Olisi ollut kova veto Lucasilta, mutta leffaan saakka ei kuitenkaan päässyt.

Ui jes! Huomenna tulee langaton mediatoistin, jota oon oikeesti halunnu niin pitkään :).

Dogi oppimassa jo vähän tavoille :).

Veronpalautukset kohta :).

Viikon tauko salilta tehny tosi hyvää ja taidan pitää viellä yhen viikon päälle, että on varmasti kunnossa kaikki paikat :).

Hyvä päivä ollut tänään, sekä mun kauan odotettu sikari leikkuri tuli nyt :hyvä:

Pitäs soittaa hendrixin little wing musakoulun joulujuhlas ja toi alkaa menee jo pirun hyvin :) Kiva ku pääsee ekaa kertaa soittamaan yleisölle.

Treenit meni mahtavasti, nostin penkissä painojakin ja silti tuntui kaikissa liikkeissä että energiaa ois vielä moneen lisätoistoon ollu. Pitää ens kerralla nostaa painoja:)

Vasta yks päivä avauduin siitä, miten työkaveri kehui kenkiäni. No tänään ratikassa kaksi naista kehui kumisaappaitani. Tai sit se oli piikki :D

Vasta yks päivä avauduin siitä, miten työkaveri kehui kenkiäni. No tänään ratikassa kaksi naista kehui kumisaappaitani. Tai sit se oli piikki :D

Saako olla utelias ja kysyä mitä ne sanoivat sinulle kumisaappaistasi?

Omia:
-Ilmainen siljan risteilylahjakortti B-hytissä hesasta tukholmaan/tallinnaan.
-Sain eilen yllättäen muutaman tonnin ylimääräistä rahaa, sopivasti juuri ennen joulua.

Back
Ylös Bottom