Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oli vähän paska (koulu)päivä, mutta onpahan taas 2 kurssia suoritettu ja kouluhommat väheni huomattavasti. Enää 1 esitelmä, 3 koetta ja joitain harjoitustehtäviä niin ollaan valmiita joululomalle :thumbs:

Luulin hukanneeni pari shekkiä ja olin ihan paskana sen takia. Äsken kämppis löysi ne ja nyt oon 630e rikkaampi :) Olinkin jo vähän peeaa.

En muistakaan koska oon viimeksi ollut näin helpottunut. Löysin viimeinkin sen helvetin työharjoittelupaikan ja ne lupas maksaa palkkaakin!:D (100e viikko)

Europalle korvaava laiva! Jee. :hyvä:

Tänään sain kiskottua jopa pari leukaa salilla. Ikinä ennen pystynyt. :D (hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaset. jep.)

Tähtien sota poika -videon levittyä netissä, 178 000 henkilöä laittoi nimensä adressiin, jossa toivottiin tuolle sällille cameo-roolia Tähtien sodan kolmanteen episodiin. Olisi ollut kova veto Lucasilta, mutta leffaan saakka ei kuitenkaan päässyt.

Ui jes! Huomenna tulee langaton mediatoistin, jota oon oikeesti halunnu niin pitkään :).

Dogi oppimassa jo vähän tavoille :).

Veronpalautukset kohta :).

Viikon tauko salilta tehny tosi hyvää ja taidan pitää viellä yhen viikon päälle, että on varmasti kunnossa kaikki paikat :).

Hyvä päivä ollut tänään, sekä mun kauan odotettu sikari leikkuri tuli nyt :hyvä:

Pitäs soittaa hendrixin little wing musakoulun joulujuhlas ja toi alkaa menee jo pirun hyvin :) Kiva ku pääsee ekaa kertaa soittamaan yleisölle.

Treenit meni mahtavasti, nostin penkissä painojakin ja silti tuntui kaikissa liikkeissä että energiaa ois vielä moneen lisätoistoon ollu. Pitää ens kerralla nostaa painoja:)

Vasta yks päivä avauduin siitä, miten työkaveri kehui kenkiäni. No tänään ratikassa kaksi naista kehui kumisaappaitani. Tai sit se oli piikki :D

Vasta yks päivä avauduin siitä, miten työkaveri kehui kenkiäni. No tänään ratikassa kaksi naista kehui kumisaappaitani. Tai sit se oli piikki :D

Saako olla utelias ja kysyä mitä ne sanoivat sinulle kumisaappaistasi?

Omia:
-Ilmainen siljan risteilylahjakortti B-hytissä hesasta tukholmaan/tallinnaan.
-Sain eilen yllättäen muutaman tonnin ylimääräistä rahaa, sopivasti juuri ennen joulua.

Mä pääsen sittenkin lukiosta poissa tämän vuoden aikana:eek:

Back
Ylös Bottom