Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä näin viime yönä niin ihania seksiunia että oli kyllä makeat unet pitkään aikaan.
Aamulla kun heräsin, niin olin ihan hölmistynyt, että oliko se vaan unta. Mutta hymyssä suin tänään oltu, kun vielä muistelen viime yön villejä unia.. heh

Ei oo vaikee arvata mitä tapahtui aamulla tollasten unien jälkeen. :rolleyes:

Mun Frankfurtin matka taitaa vaihtua Birminghamin matkaan, koska sinne pitäisi kuulemma mennä työhaastatteluun... Lisäksi jos oikein ymmärsin, paikka on jo käytännössä mun. Tai ainakin saan kuukauden koeajan ja sen jälkeen katsotaan et viihdynkö ja miten pärjään jne.

Mulla on taas kerran käynyt kyllä aivan uskomaton munkki. Satuin selailemaan gumtree.comia just oikeena hetkenä, lähetin hakemuksen vaikka en ensin meinannut tehdä niin, sain mahdollisuuden vaikka olen kokonaan toisessa maassa... Tuntuu että palaset vaan loksahtelevat paikoilleen ja onnistun kaikessa mitä teen :D

Tietysti paikka ei ole vielä varma enkä tiedä edes pidänkö koko kaupungista, mutta who cares. Jos käsitin ton koeajan oikein, irtisanoudun nykyisestä duunista tammikuun alussa, pakkaan kamani ja muutan Englantiin! :)

Ohhoijjaaa, kun koiranpentu valvottaa.. Kivaa herätä siivoo kakkoja eteisen matolta, vaikka sanomalehti oli 20cm päässä ja siitä puolentunnin päästä pukea hirveellä kiireellä vaatteita niskaan, että kerkee pihalle, mutta pentu päättikin sit laskea mun kengille eteiseen :)

Ohhoijjaaa, kun koiranpentu valvottaa.. Kivaa herätä siivoo kakkoja eteisen matolta, vaikka sanomalehti oli 20cm päässä ja siitä puolentunnin päästä pukea hirveellä kiireellä vaatteita niskaan, että kerkee pihalle, mutta pentu päättikin sit laskea mun kengille eteiseen :)

Sitä se pentuaika on, ja sitä kusemista jatkuu ja jatkuu. En tiedä tuosta rodusta mutta monet rodut tekee niin että ku ne innostuu (tuut duunista himaan) niin ne kusee alleen, nuorena siis.

Heaven%20Shall%20Burn-2006%20Deaf%20To%20Our%20Prayers.jpg

Itteä ilostuttaa vitusti ku löysin tän bändin, saatanan hyvää musaa. :rock:

Awww :). Pentu ei oo tehny tarpeitaan yön aikana mihinkään ja pihalle oli kova kiire aamusta :).

Ostin uuden tietokoneen ja tämä on nopea kuin salama. Netissä sivut vaihtuvat niin nopeasti ettei ehdi silmää räpäyttämään.

Ostin uuden tietokoneen ja tämä on nopea kuin salama. Netissä sivut vaihtuvat niin nopeasti ettei ehdi silmää räpäyttämään.
Jeah, sama, tosin 24 megan netti tulee vasta 2 tammikuuta. Kaverin luona kokeilin nitten vanhaa konetta ja silloin tunsin oikeesti iloa ettei mun tarvitse tuollasella paskalla enää tehdä mitään.

Kaverin luona tuli vieteyyä mahtava viikonloppu, tosin treenit ehkä "vähän" kärsii kun tuli kaks päivää elettyä pelkällä sipsillä, karkilla, energiajuomalla ja limpparilla. Samalla huomasin että mulla oli porukan isoin muna ._.

Kaverin luona tuli vieteyyä mahtava viikonloppu, tosin treenit ehkä "vähän" kärsii kun tuli kaks päivää elettyä pelkällä sipsillä, karkilla, energiajuomalla ja limpparilla. Samalla huomasin että mulla oli porukan isoin muna ._.

Mahtoi olla kivaa, joskun mittailitte vekottimienkin pituuksia :D

Ei me mitenkään kummemmin, saunassa yöllä ja vähän kännissä silmämääräisesti. Joku vaan huus "Katotaas kellä on isoin muna!" ja siitä se alko. Ei meillä mitään mittanauhoja ollu, silmämääräsesti :kippis1:

Oon pari kertaa tehnyt vatsalihastreeniä muutaman viikon aikana, ja tänään huomasin hyödyn, pääsin sohvalta istumasta ylös ilman että tartti heilauttaa käsiä ja jalkoja!

En tiedä miten päin olisin.. Nyt on niin hyvä fiilis! Tänään julkaistiin opiskelijavalintojen tulokset netissä ja oli kiva herätys kuulla, että on saanut opiskelupaikan! :hyper:

Ahdisti aivan saatanasti tää työpaikka paskanakkeineen ja urpolaumoineen. Nyt olen löytänyt henkisen tasapainon päätettyäni lähteä täältä alkuvuodesta helvettiin.

Oon käynyt jo päässäni tuhannen kertaa läpi miten marssin pomon toimistoon, puheet ja kaikki. Tuun vikana päivänä mankka olalla duuniin ja soitan tätä:

Lord Est - Sä Teet

http://www.youtube.com/watch?v=mYEcV6LA93U

Kävelen pitkin kerrrosta ja laulan kertsiä:

"Sä vain teet minkä kerkeet
Otat vastaan kaikki ne haasteet
Joka suuntaan aina sä halkeet
Hyvä jos syömään kerkeet

Sä vain teet, sull on otteet ripeet
Sä teet, sull o kädet kipeet
Sä teet, sull o otteet ripeet
Sä lisäät liitteet ja vaihdat musteet

(sä vain teet, ja teet, ja teet, ja teet, ja teet)
Me liikaa pelätää et tyritään
(ja meet, ja meet, ja meet, ja meet, ja meet)
Muitten ehdoilla täällä me eletää
Nää robotit ei opi sitä koskaan
Ne ei opi sitä koskaa

(sä teeet)
Mitä sulta odotetaan
(sä teeet)
Ookkos sä elossakaan
(sä teeet)
Ja mietit mitä ajatellaan
(sä teeet)
Kunnes sut kuopataan"

Voi saatana sitä päivää! :dance2:

Back
Ylös Bottom