Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Joo, seli seli;):D

Psykologian kirjotukset takana, olo helpottunut.

Ilmoittauduin tossa jokin aika sitte oppisopimukseen ja sitten eilen sanoivat siellä ettei se onnistuiskaan, kun kahdessa valtion maksamassa koulutuksessa ei voi olla.. Mutta ne selvitteli asian ja saan jatkaakin samalla kurssilla, mutta mun papereihin muutettiin virallinen aloituspäivä myöhemmäksi. Tän hetken opiskelut menee hyvin, koulu loppuu 5.6, kaks viimestä työssäoppimisjaksoa jäljellä ja paikat on jo valmiina. :) Muutama koe ja tehtävä tekemättä, mutta nekin on jo järjestetty ja kaikki näyttää tällä hetkellä hyvältä :D Vihdoin tuntuu siltä et kaikki on järjestyksessä, eikä tartte stressata :)

Sain kuulla syyskuusta lähtien jatkuvasti "Valitettavasti valintamme ei osunut tällä kertaa sinuun." ja jouduin tukeutumaan pelkkiin keikkahommiin.

Viimeviikolla laitoin hakemusta erääseen työpaikkaan, seuraavana päivänä soittivat haastatteluun. Maanantaina kävin haastattelussa ja tänään soittivat, että ottavat mut töihin \o/

Intissä, ja kohta paikkuu sataset alle 300. Ei kauaa niin pääsee takas työelämään ja saliin kii :haart:

Treffit maanantaina. Turkulaisen kanssa, mutta kuitenkin :D

Oletko nyt ajatellut tuon ihan loppuun asti ja tiedät mihin olet ryhtymässä? :eek: Kuulostaa sen verran pelottavalta.

Mun päivän ainoa ilonaihe löytyy siitä että sain vihdoin itseni hereille päikkäreiltä ja nyt juon hyvää mehua ja odotan kämppistä kotiin reissulta. Saadaan sitten juoruta taas pitkästä aikaa :)

Oletko nyt ajatellut tuon ihan loppuun asti ja tiedät mihin olet ryhtymässä? :eek: Kuulostaa sen verran pelottavalta.

Niin kuulostaa ja kyllä tässä aikamoiset riskit onkin olemassa. Menin vielä itse ehdottamaan noita treffejä, mutta vetoan siihen, etten tiennyt naisen olevan turkulainen. Onhan se sovitusta pidettävä kiinni, joten urheasti vaan taistoon.. Noh, myönnetään, että on tässä pari lieventävää asianhaaraa: Nainen ei ole syntyjään turkulainen eikä treffit ole Turussa :D

Niin kuulostaa ja kyllä tässä aikamoiset riskit onkin olemassa. Menin vielä itse ehdottamaan noita treffejä, mutta vetoan siihen, etten tiennyt naisen olevan turkulainen. Onhan se sovitusta pidettävä kiinni, joten urheasti vaan taistoon.. Noh, myönnetään, että on tässä pari lieventävää asianhaaraa: Nainen ei ole syntyjään turkulainen eikä treffit ole Turussa :D

Noh, nuo seikat auttavat kyllä kummasti tilannetta. Tosin olen itsekin huomannut itsessäni Turkuun muuton jälkeen pelottavia, turkulaisia piirteitä, joten kannattaa olla varovainen.

Toivottavasti treffit menevät hyvin ;)

Noh, nuo seikat auttavat kyllä kummasti tilannetta. Tosin olen itsekin huomannut itsessäni Turkuun muuton jälkeen pelottavia, turkulaisia piirteitä, joten kannattaa olla varovainen.

Toivottavasti treffit menevät hyvin ;)

Thanks:) Juu minäkin olen huomannut sinussa noita pelottavia, turkulaisia piirteitä..;)

Vatsatauti alkoi tänään, no ei se ole iloista, mutta se myös loppui tänään eikä venynyt pidemmäksi. :rock:

Uudet tuulet puhaltaa..

Koulu alkaa olemaan loppusuoralla, mahtava fiilis. Tyttöystävän kanssa menee loistavasti ja uusi kotikaupunki alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että mä saatan kuulua tänne.. :)

Back
Ylös Bottom