Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Lidlin myyjätytöt käyttävät muiden lafkan työntekijöiden tapaan niitä Lidlin kauluspaitoja. Monet näistä kuumista pakkauksista jättävät myös näiden paitojen alle vain rintaliivit eikä mitään muuta. :kuola: Tänään olin taas työkeikalla Lidlissä ja oli mukavaa katsella kun kurottelevat hyllyille yms. Masut näkyyy.. :kuola:

Vaikka joulu vähän ketuttaakin. Niin eilen kun tuli pitkästä aikaa "kotisalilta" pois. Näkyi taas tämä sama joulukoriste, mikä on joka vuosi ollut samassa paikassa joulun aikoihin ja tuo aina väkisinkin hymyn kasvoille. :)

Liitteet

• 13122008031.webp
    13122008031.webp
    73,2 KB · Katsottu: 205
Otti rinnasta ja pulssi vaihteli. Sairaalaa : 5 tuntii meni.

Verenkuva : Kaikki kunnos.
Sydänfilmi : kaikki kunnos.
keuhkoröntgen : kaikki kunnos.

Vittu että säikäytti ku tota on kolmisen viikkoo ollu välil, no tutkittu ainaki. Viel tulee kiireelliseen lähete sisätautipolille, jossa varmistaa ettei ole sydänlihastulehdusta. Toivottavast seki on sitte kunnossa ja pääsen vetää kuntoo kohillee.

Enää pari kuukautta tätä hieman yli vuoden kestäneen kaukosuhteen ihanuutta. Vielä pitää kuitenkin hetki kestää ennen kuin voi rutistaa omansa syliin ilman, että jomman kumman tarvitsee taas kohta lähteä.

En millään enää malttaisi odottaa, tule jo!:haart:

Enää pari kuukautta tätä hieman yli vuoden kestäneen kaukosuhteen ihanuutta. Vielä pitää kuitenkin hetki kestää ennen kuin voi rutistaa omansa syliin ilman, että jomman kumman tarvitsee taas kohta lähteä.

En millään enää malttaisi odottaa, tule jo!:haart:
Onnea vain, kelpaisi toi mullekkin.

Nimimerkillä: 1,5v kaukosuhdetta takana ja samanverran vielä edessä.

Käväsin tänään sydänfilmissä ja siinä tädit katteli käyriä ihmeissään ja kyselivät kivuista ja muuta paskaa. Sitten käskivät mennä heti lääkärin puheille. Ihmettelin, että mitäs perkelettä tässä on? Marssin siinä sitten lääkärille ja kävi ilmi, että helvetin kone oli ystävällisesti ja tuttavallisesti ilmoittanut, että mulla on infarkti!11!11 Ei ihmekään, että ne labratädit kyseli niistä oireista ja hätyytti lääkärille :D Se lääkäri sanoi, että se kone voi antaa tommosia tuloksia nuoremmille immeisille. Tai sitten se vain lohdutti mua :D Ei muuta, että oli aika helvetin hassu episodi. Koneethan nyt on vittuillu aina, mutta eivät vielä noin paljoa.

Käväsin tänään sydänfilmissä ja siinä tädit katteli käyriä ihmeissään ja kyselivät kivuista ja muuta paskaa. Sitten käskivät mennä heti lääkärin puheille. Ihmettelin, että mitäs perkelettä tässä on? Marssin siinä sitten lääkärille ja kävi ilmi, että helvetin kone oli ystävällisesti ja tuttavallisesti ilmoittanut, että mulla on infarkti!11!11 Ei ihmekään, että ne labratädit kyseli niistä oireista ja hätyytti lääkärille :D Se lääkäri sanoi, että se kone voi antaa tommosia tuloksia nuoremmille immeisille. Tai sitten se vain lohdutti mua :D Ei muuta, että oli aika helvetin hassu episodi. Koneethan nyt on vittuillu aina, mutta eivät vielä noin paljoa.

Karuu. Mulla tuli lievä ahdistus kans maanantain ku sydänfilmin ja verenkuvan otti, sit 3h oottelun jälkee tultii sanoo että nyt otetaa keuhkoista röntgenkuva.. Pelästyin et mikäs perkele siel on. Onneks kaikki oli sit kuosis, halus vaan varmistaa että keuhkoissakaan ei oo mitää.

Muutin kahden hengen soluun kuukausi sitten täysin tuntemattoman kanssa. Noh, ihan hyvin ollaan tultu toimeen. Odotin vähän ongelmia, johtuen monestakin syystä. Äsken kämppis ilmoitti lähtevänsä vanhempien luokse jouluksi ja palaavansa noin kuukauden päästä. Jätti vielä joulukortin ja suklaalevynkin pöydälle.. :haart: Ja just tuli viesti että sen glögit saa juoda pois kun ei jaksanut lähteä kuskaamaan... Sweet! Tuli hyvä fiilis :)

Back
Ylös Bottom