Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pääsin tänään lähes kahden viikon tauon jälkeen urheileen, kevyehkö puntti ja vähän säkkiä. Flunssa on voitettu!

Alkaa intti olla ohi :) 1/08 saapumiserässä olleena ja aukkiin pakotettuna voin todeta, että melko helpottunut olo kun viimein pääsee tuoltakin pois :rock:

Viime kierroksen porukkavakiolla 13 oikein (mun tekemänä). Hypeä laskee aika vahvasti tosin se, että kyseessä harava (->12 oikein) ja ei ollut kovin vaikea kierros.

Sain rahaa, olin shoppailemassa pitkästä aikaa ja illalla mennään kämppisvaimon kanssa ulos syömään. Edes darra ei tunnu enää pahalta :)

Tapasin baarissa yhden todella kauniin, timmin ja mukavan naisen. Parasta tässä on se, että oon myös salilla nähnyt tätä kyseistä naista, eli naista kiinnostaa treenaus. Pitäs tässä soitella ja sopia tapaaminen.

Onpa mukavaa kun joku idiootti joka luulee jotain tietävänsä astuu sun huudille ja rupee selittään niitä luulojaan ja pääset omistamaan tän kaverin 6-0. Ei kannata puhua sellasseesta mistä ei tiedä.

Oon niin onnellinen... Lasken tunteja että pääsee töistä veke ja joulua viettämään! Onneksi sitä on moooooooooooooooooooooonta päivää edessä. Ihkua! Rakastan miestäni, perhettäni, ystäviäni, kaikkia läheisiäni. Saan taas antaa lahjoja [ja toki myös vastaanottaa niitä]. Pääsee viettämään rauhaisaa ja rentouttavaa aikaa yhdessä minulle tärkeiden ihmisten kanssa. Läheiset ja rakkaat ihmiset tekevät ihanista hetkistä vielä ihanammat, ja helpottavat silloin kun on hankalaa. Pienempikin ilo muuttuu suureksi oikeassa seurassa :love:

Iloisempi ei näin vähästä enää voisi olla :haart:

CoD: World at War ei tuli joululahjaksi eikä toiminut jostain syystä. Vituttaa, mutta käytännössä voin vielä sinnitellä ja säilyttää mun ''elämän''.

MULLA ALKOI KESÄLOMA....takasin duuniin 2.2.2009...:dance2:

Olin eilen selvinpäin baarissa, oli tosi kivaa. Näin aika paljon vanhoja tuttuja, tuli tosi hyvä mieli (vaikkakin myös hiukan nostalginen, tyyliin 'good old times').

Toinen asia mikä ilostuttaa on se, että meen tänään parin viikon tauon jälkeen salille. En jaksais millään odottaa neljään asti, tekis mieli mennä nyt jo sinne ovelle venailee et henkilökunta tulee paikalle ja saan ladattua kortin :D Saa sitten taas jotain järjestystä tähän kaaokseen.

Back
Ylös Bottom