Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään olin taas työkeikalla Lidlissä ja oli mukavaa katsella kun kurottelevat hyllyille yms. Masut näkyyy.. 
Onnea vain, kelpaisi toi mullekkin.Enää pari kuukautta tätä hieman yli vuoden kestäneen kaukosuhteen ihanuutta. Vielä pitää kuitenkin hetki kestää ennen kuin voi rutistaa omansa syliin ilman, että jomman kumman tarvitsee taas kohta lähteä.
En millään enää malttaisi odottaa, tule jo!:haart:
Ootko minä? Ei menny anatomian tentti ihan putkeen... Mut loma alko!Loma alko! Tosin onnistuin kusemaan kokeen niin hienosti, mut ei se nyt haittaa![]()
Käväsin tänään sydänfilmissä ja siinä tädit katteli käyriä ihmeissään ja kyselivät kivuista ja muuta paskaa. Sitten käskivät mennä heti lääkärin puheille. Ihmettelin, että mitäs perkelettä tässä on? Marssin siinä sitten lääkärille ja kävi ilmi, että helvetin kone oli ystävällisesti ja tuttavallisesti ilmoittanut, että mulla on infarkti!11!11 Ei ihmekään, että ne labratädit kyseli niistä oireista ja hätyytti lääkärille :D Se lääkäri sanoi, että se kone voi antaa tommosia tuloksia nuoremmille immeisille. Tai sitten se vain lohdutti mua :D Ei muuta, että oli aika helvetin hassu episodi. Koneethan nyt on vittuillu aina, mutta eivät vielä noin paljoa.

Onnea jo etukäteen! poikaa tietysti toivot? :DSain parhaimman joululahjan ikinä , kuulin että minusta tulee isä![]()
Sain parhaimman joululahjan ikinä , kuulin että minusta tulee isä![]()