Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tummaihoinen kaveri auttoi pyytämättä ratikassa yhden rouvan lastenrattaat alas. In your face, rasistipaskiaiset!

:)

Onhan niitä poikkeuksia ;)

Vein paperit (noin 64-lomaketta) Sossuun ja PUOLEN TUNNIN PÄÄSTÄ, sieltä soitettiin ja sanottiin että kahden (2) päivän päästä on ekat rahat tilillä.

Mitä helvettiä! Eihä Sossu edes saa toimia noin nopeasti!
Nyt siellä pyörii kyllä uudet tuulet, mun komeudellakaan ei voi olla asiaan yhteyttä, koska itse asian käsittelijätär ei edes nähnyt minua.

Vieläkin pyörryttää.

Oikein toimit kun veit tuollaisen kasan paperia. Kyllä se väsytystaktiikka näköjään Sossunkin kanssa toimii. Riittävän iso kasa vaan kaiken maailman liitteitä ja papereita niin virkailija saattaa lukea kaks eka sivua ja todeta, että vähemmällä pääsee kun maksaa suosiolla saman tien:D

Tummaihoinen kaveri auttoi pyytämättä ratikassa yhden rouvan lastenrattaat alas. In your face, rasistipaskiaiset!

Oleskeluluvan saamiseen käy se avioliitto..Tuo oli vaan kohteliaampi versio "puistotoimijasta".

;)

Minäkin autoin eilen erään tummaihoisen naisen lastenrattaat monen piiitkän porrastasanteen matkan verran alas. Ja tuli hyvä mieli koska hän myös osasi asiasta kiittää ja myös hymyillä, eikä vaan murahtanut. Puntit on siis tasan ;)! In your face, rasistipaskiaiset!

Ei tullutkaan kaamea kapula vaikka kaikesta päätellen olisi pitänyt tulla. Eikä edes pahempi morkkis. Mahtavaa...

Duunipaikalle tulee punttisali :) 20k vehkeitä :) Kaikki mitä voi tarvita :)

Näin eilen nuhasena ja yksinäisenä kauppareissua tehdessäni tytön, jolla oli ihme vilttinyssykkä sylissä. Uteliaana sitä kurkistelin, ja sieltähän näky pieni, ruttunen ja paleleva nassu! En eläissäni ole niin pientä mäyräkoiraa nähny! Sen takia kuulema niin tolkuttoman kurttunen, kun ei "luusto ole vielä kasvanut nahkaa kiinni". Siinä jutellessa ja ihmeotusta paijatessa pelastu yksi toipilaan päivä :)

Minkä rotuinen pieni halipallero on tulossa? :)

Tuo meidän rötkymmötkymmläskiruttulörppänaamamme on dalmatiankoiran ja sileäkarvaisen noutajan sekoitus.

Näyttää ihan minisioilta vielä! :D Oon aivan umpi-ihastunutrakastunut enkä voi odottaa huomista enää sekuntiakaan. Kaikki on valmista koiraa varten niin ihan mälsää kun ei oo mitään mitä voisi tässä vielä tehdä edistääkseen asiaa..

Kävimmä aamu-uinnilla. Tulipa hyvä mieli.

Back
Ylös Bottom