Tummaihoinen kaveri auttoi pyytämättä ratikassa yhden rouvan lastenrattaat alas. In your face, rasistipaskiaiset!
![]()
Onhan niitä poikkeuksia ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tummaihoinen kaveri auttoi pyytämättä ratikassa yhden rouvan lastenrattaat alas. In your face, rasistipaskiaiset!
![]()
Vein paperit (noin 64-lomaketta) Sossuun ja PUOLEN TUNNIN PÄÄSTÄ, sieltä soitettiin ja sanottiin että kahden (2) päivän päästä on ekat rahat tilillä.
Mitä helvettiä! Eihä Sossu edes saa toimia noin nopeasti!
Nyt siellä pyörii kyllä uudet tuulet, mun komeudellakaan ei voi olla asiaan yhteyttä, koska itse asian käsittelijätär ei edes nähnyt minua.
Vieläkin pyörryttää.
![]()
![]()

![]()

Minkä rotuinen pieni halipallero on tulossa?Huomena lähdemme koiravauvan hakuun. Tämän onnellisempi en kai voisi olla

Minkä rotuinen pieni halipallero on tulossa?![]()