Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä omistan tän illan jälkee maailman kauneimman naisen ;)
Kukkahattutäti tohon sanoisi että ei naisia voi omistaa, hyi hyi.

Otin eilen taksin kotiin, mutta taksin pankkikorttilaite oli jotenkin rikki. Aikansa väkerrettyään laitteen kanssa, kuski sanoi ettei mun tarvitse maksaa mitään. Halusin kuitenkin välttämättä tilinumeron, että voin maksaa myöhemmin ja äsken kävin sitten maksamassa. Tuli hyvä mieli, toivottavasti kuskillekin tulee kun huomaa että kerrankin joku pitää sanansa :)

Lähti viime viikon perjantaina työpaikka alta, mutta kahen työttömyyspäivän jälkeen sain uuden :haart:
On kivaa kun on töitä :)

risteily oli iha helvetin kiva :)

Samat sanat!:) Voi pojat, kylläpä olikin täydellinen reissu. Ei haitannu pätkääkään vaikka laivaa välillä vähän puijutti, ois saanu reissu kestää vaikka viikon lisää :) Sydän kun tais lähteä kotimatkalla hesan satamasta eri suuntaan kuin minä..:haart:..

risteily oli iha helvetin kiva :)
Samat sanat!:) Voi pojat, kylläpä olikin täydellinen reissu. Ei haitannu pätkääkään vaikka laivaa välillä vähän puijutti, ois saanu reissu kestää vaikka viikon lisää :) Sydän kun tais lähteä kotimatkalla hesan satamasta eri suuntaan kuin minä..:haart:..
Eikös Samuski oo sulle vähän liian nuori? ;)

älä vaa sano että säki olit silja serenadella :D

Kurssi läpi pelkillä laskuharjoitus- ja harjoitustyöpisteillä. Ei niin pahasti stressiä loppukokeesta enää. :D

älä vaa sano että säki olit silja serenadella :D

Ei kun Baltic Princessillä. Oltiin käsittääkseni viimeinen Tallinnasta tullu laiva eilen, joka pääs suurinpiirtein aikataulussa mereltä satamaan. Mä olin aika yksin mielipiteeni kanssa paluumatkabussissa kun sanoin, että ihan hyvin ois voitu mekin jäädä vielä pyörimään tonne merelle. Varsinkin kun olivat odottaneet mua bussissa jonkun aikaa :D

Säästin vuoden verran kaikki pennoset ja viiseuroset lasipurkkiin ja nyt sain hankittua viimosen päälle hyvät piilolinssit, mun ekat joita voi pitää "aina".
Eli ei mitään kuukauden annosta.

Vähän velipoika ihmetteli kun sanoin että mullakin on sitten silikonit!
Luuli varmaan että; 'taas se on ruvennu ryyppäämään'
Mut ehei mun silarit on silmissä ja hyvät onkin, kehitys kehittyy, niissä säilytysrasioissakin on hopeaa!?! Mitä helvettiä - Mut oon kyllä ilonen. Hopealla tai ilman.

Hampaat hoidettu. Melkein neljän vuoden tauon ja intensiivisen mäsäytyksen jälkeen tuli käytyä viime viikolla tarkistuksessa ja olin varautunut +10 reikään, mutta niitä olikin vaan yksi! Tämän lisäksi erään lohkeaman paikkus piti uusia. Onneksi puudutukset pelas tänään ku junan vessa ja mikään ei sattunut.

Toki nyt olo tuntuu vammaiselta kun kuola valuu, puolet suusta toimintakyvyttömänä puudutuksien takia ja vähän on köyhä olo mutta hei, nyt ei pariin vuoteen tarvi taas mennä tuonne betoniviidakon helvettiin ja sekös ilostuttaa!

Lumi! Tänäänkin pyöräilin tuolla tuiskussa leveä hymy naamalla, koska tämmöiseltä talven pitäiskin näyttää ja tuntua. Kiroan kyllä niin maan perkeleesti, jos ne loppuviikoksi luvatut plussakelit menee ja sulattaa kaiken taas loskaksi.

Noin 2vk päästä selviää, pääsenkö tekemään sitä mitä tältä työltä alunperin hainkin. Olen äärettömän iloinen jos pääsen tekemään sitä mitä haluan.

Vein paperit (noin 64-lomaketta) Sossuun ja PUOLEN TUNNIN PÄÄSTÄ, sieltä soitettiin ja sanottiin että kahden (2) päivän päästä on ekat rahat tilillä.

Mitä helvettiä! Eihä Sossu edes saa toimia noin nopeasti!
Nyt siellä pyörii kyllä uudet tuulet, mun komeudellakaan ei voi olla asiaan yhteyttä, koska itse asian käsittelijätär ei edes nähnyt minua.

Vieläkin pyörryttää.

Tummaihoinen kaveri auttoi pyytämättä ratikassa yhden rouvan lastenrattaat alas. In your face, rasistipaskiaiset!

:)

Back
Ylös Bottom