Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Keilaus meni aivan mahtavasti. Ennätystulosta paransin 56:lla joka on samalla meidän keilaporukan jaettu kärkitulos (211). Samalla tuli sitten myös paras keskiarvo seittämälle kierrokselle (171). Nyt tähän kyllä jäi koukkuun..

Pääsin töissä todennäkösesti koko loppukesäksi parempiin hommiin. :)
Lattiatasolla silti ollaan...:dance:
ja paskat pääsin... :lol2:
nooh suht mielellää sinne menee, toisin kuin viime työpaikassa.:):curs:

:dance2::):worship:
Rakas poikani 1v 10kk oppi kunnolla sanomaan isi! Voi tätä ihanuutta! WUHUU!! :dance::hyper:

:) Kahden kuukauden odottelun jälkeen. Vakuutusyhtiöstä vihdoin ilmoitettiin, että rahat on nyt maksettu tilille :dance:. Kauan siinä menikin.

Yleensä se äiti tulee sieltä suusta ekana :D Ainakaan poikasi ei ole mykkä:kippis1:

Totta turiset! Poju kutsui muakin välillä äitiksi. Viime viikon olin matkoilla niin äiti oli opettanu urakalla miten sanotaan isi ja nyt se tulee kuin tykin suusta! Jee jee..:hyvä:

Jesssss, mukavat kesäkelit, ei tartte hikoilla ja kuunnella vielä hikisemmän avokin kitinöitä. Treenatakin pystyy kun ei tartte vaan ameebana maata tuskissaan.

Saman henkistä hehkutusta kuin Taskuamatsonilta, röhnönnyt kaksi päivää kotona, tänään sain niskasta kiinni ja menin salille, salin jälkeen palauttava Guinness, kotimatkalla pitkä katse söpöltä tytöltä ja kotona ehrmanni purnukka. Sääkin pirun kiva!!!

Ekat kunnon himatreenit takana! Nyt kun on oma säkki, penkki ja paljon pikkukivaa treeniapua oli pitkästä aikaa huippukiva punttailla, kun ei tarvitse autolla ajaa ~30minuuttia jns:n salille ja takas. Khii, eijei, kun treenin jälkeen venytykset, omaan suihkuun ja pomppia energisen rentoutuneena kalsarit jalassa omalle olkkarin sohvalle hetkeks keräilemään.

Parintunnin päästä koiruuksien kanssa lönkyttelemään tuonne metsälle.:hyvä:

Enpä kehtaa sanoa, että just nyt olis mitään valitettavaa koko elämästä, tuntuu niin pirun hyvältä olla hengittää. Ukkokin tulee tunnin päästä himaan, sit onkin loistava aika mussuttaa tukeva välipala. Kai mä jotain olen onnistunut meidän suhteessa oikein tekemään kun jokin aika sitten vaan ohimennen puhelin, että olis kiva, nyt kun olis tilaa, että olis himassa edes jotain, millä vois pitää perus lihaskuntoa yllä kun tosiaa, asutaan niin mettässä, että tuo koirien kanssa kirmailu, hyppynaru ja käsipuntit on ainoot, millä mitään voi tehä ja tyyppi järkkää miulle koko setin.

Tiivistelmä: Mulla on ihana mies, ihanat koirat, ihana kissa ja rutkasti oikeaa motivaatiota!:dance:

Viimeksi muokattu:
Hihhihihhihhii.
Siivosin.
Minä siivoan, minä siivoan, minä sisisisiivoan...( Riitta ja Titi-nalle.)
Tekee välillä hyvää imuroida lattioita, eikä olutta.

On se ihan eri treenata välillä ulkona, varsinki tämmösellä säällä. Tuli hiton hyvä olo.

Ja nyt on loppukesään varattu Italianmatka, tulee selläkin sit käytyä :)

Tuli tänään postissa Marantzin sr-4001 :-). Huomenna pääsee rakentelee kaiutinkaapeleita, ja pitäis ostaa lisääkin kaapelia. Hyvä tapa käyttää synttärit :P.

Mummo ei sit kuollutkaan - vaan sairaala antoi täysin väärän ihmisen tietoja. :rolleyes: Aika julmalta vitsiltä tuntuu tämä koko päivä, mutta pääasia on kai, että kaikki on nyt hyvin. :haart:

Back
Ylös Bottom