Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen jo pitempään miettinyt että olisi kiva oppia ratsastamaan..Mä osaan vieläkin ratsastaa, ehdin jo luulla olevani huono joka ikisessä lajissa mitä harrastan!
Jopa joku vastuulisä, vaikken tietääkseni ole mistään vastuussa:D
Kuulostaa kohtalokkaalta.

Onneksi en ole alaisesi:DTarkemmin ajatellen, niinpä muuten kuulostaa![]()
Onneksi en ole alaisesi:D
Katos katos, kovia ratkasuja. Ikävä kyllä tuo on turhan monessa firmassa nykypäivänä pelin henki. Mutta kapula se on pienikin kapula niissä rattaissa :thumbs: Tuo tj oli tosiaan luultavasti ihan varma että sä otat tuon määräaikaisen. Eipä se sit siinä vaiheessa oikein voinu ruveta sitä perumaankaan kun muuten siellä ois ollu kaikki muutkin vaatimassa vakkaripaikkaa..?
Oliko tuo muuten ihan yksittäinen firma ettei osa mitään isompaa konsernia? Kun vaikka se tj olikin päättämässä asioita niin jos on isompi kioski kyseessä niin siellä voi olla sen verran laajemmat pelisäännöt työsopimusten suhteen ettei niitä edes tj voi lähteä oikomaan.
Noh nyt on aikaa vaikka palaverikaljalle aurinkoterassilla..?:kippis1:
edit. jumaliste, sataset paukkui!
HAHAHa ne sai niin kynsilleen. Oppivathan vähän ees arvostaa työntekijöitä ja sitä, että ei porukkaa voi ihan miten vaan riepotella. Ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun ollaan jostain sopparista pihistelyt tai yleensäkkään mistään. Kyllähän työkaverit hajos, mut sanoivat et ihan oikee ratkasu ja saivatpahan johtajat ees jonkinlaisen opetuksen. Koska siellä oikeesti sopimuksia ja työntekijöitä pidetään ihan pilkkana. Ihan väärän jätkän kanssa lähtivä spedeilee.
Mut hyvä fiilis. En noi hommat saatika firma niin hyvä ollut et haittais yhtään. Tuli vähän pidemmät kesälomat.
Eikös tuo ole laitonta pitää työntekijöitä koko ajan määräaikaisina, jos määräaikaisuudelle ei ole muuta perustelua kuin työnantajan tahto voida helposti erottaa porukkaa. Sano sinne firmaan jääneille työkavereilles, että ottavat yhteyttä työsuojelupiiriin tai ammattiliittoon tms.
Parhaiten olisit antanut kynsille kirjoittamalla sopparin ja lopettamalla työnteon. JOtain näpertelyä pitkin päivää, mutta hyvin vähän. Siinäpä olisivat makselleet palkkaa :D