Ekat kunnon himatreenit takana! Nyt kun on oma säkki, penkki ja paljon pikkukivaa treeniapua oli pitkästä aikaa huippukiva punttailla, kun ei tarvitse autolla ajaa ~30minuuttia jns:n salille ja takas. Khii, eijei, kun treenin jälkeen venytykset, omaan suihkuun ja pomppia energisen rentoutuneena kalsarit jalassa omalle olkkarin sohvalle hetkeks keräilemään.
Parintunnin päästä koiruuksien kanssa lönkyttelemään tuonne metsälle.:hyvä:
Enpä kehtaa sanoa, että just nyt olis mitään valitettavaa koko elämästä, tuntuu niin pirun hyvältä olla hengittää. Ukkokin tulee tunnin päästä himaan, sit onkin loistava aika mussuttaa tukeva välipala. Kai mä jotain olen onnistunut meidän suhteessa oikein tekemään kun jokin aika sitten vaan ohimennen puhelin, että olis kiva, nyt kun olis tilaa, että olis himassa edes jotain, millä vois pitää perus lihaskuntoa yllä kun tosiaa, asutaan niin mettässä, että tuo koirien kanssa kirmailu, hyppynaru ja käsipuntit on ainoot, millä mitään voi tehä ja tyyppi järkkää miulle koko setin.
Tiivistelmä: Mulla on ihana mies, ihanat koirat, ihana kissa ja rutkasti oikeaa motivaatiota!:dance: