Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Jee, toukokuun lopussa karrannut petomme on saatu takaisin kotio :)

Oli jolkotellut tuo kattilainen 30km viereiseen kaupunkiin ja siellä viety löytöeläin tarhaan. Kovasti vain näyttäisi "lihonneen", eli voipi olla seuraavat ilmoitukset lehdessä kadonneet osaston sijasta annetaan osastolla :)

hahaa Neito keneen olen ollut ihan sairaan ihastunut otti yhteyttä ja ehdotti treffejä..
Kyllä kesä on ihanaa
Siis tää yhteydenotto tuli ilmeisesti sulle täytenä yllätyksenä..? Varmaan siisti fiilis :thumbs:

Miksei mulle käy noin ikinä? :(

Voisin sit sanoo että: "Ei, sori, oon varattu, ehkä seuraavassa elämässä." Ja lyödä luurin korvaan. :)

Ellei se tietty olis oma kulta, joka soittelis..

En tie kuulusko tähä, mut sain tietää et hyvinhyvin läheisen tytön vanhemmat on kameleiden hoitajia, se sai hymyn naamaan:)
Mut eile tuli käytyy ensimmäistä kertaa salilla kuuten kuukauteen (tauko ei ollut vapaa ehtoinen, lääkärin määräys) niin jalka treeni meni helvetin hyvin, tunne oli loistava(parempi kuin 100orgasmia), ja nyt on niin helvetin kipeet reidet, että! Mut tulokset yylös nyt vaan(Y)

Siis tää yhteydenotto tuli ilmeisesti sulle täytenä yllätyksenä..? Varmaan siisti fiilis :thumbs:

Miksei mulle käy noin ikinä? :(

Voisin sit sanoo että: "Ei, sori, oon varattu, ehkä seuraavassa elämässä." Ja lyödä luurin korvaan. :)

Ellei se tietty olis oma kulta, joka soittelis..

TOI OLIS niin tyydyttävää :D :rock:

Sain vihdoinkin aikaiseksi mennä lääkärille valittelemaan olkapäästä(en ole kolmeen vuoteen pystynyt tekemään esim. penkkiä ollenkaan, ilman kovaa poltetta vasemassa olkapäässä). Ensi keskiviikkona ultraääni ja röntgeni. Toivottavasti jokin syy löytyy, mielellään tekisin penkkiä vielä joskus ja olkapäitäkin olisi mukava treenata pitkästä aikaa...

:)
Sain vihdoinkin aikaiseksi mennä lääkärille valittelemaan olkapäästä(en ole kolmeen vuoteen pystynyt tekemään esim. penkkiä ollenkaan, ilman kovaa poltetta vasemassa olkapäässä). Ensi keskiviikkona ultraääni ja röntgeni. Toivottavasti jokin syy löytyy, mielellään tekisin penkkiä vielä joskus ja olkapäitäkin olisi mukava treenata pitkästä aikaa...

Toi on NIIN vittumaista, toivottavasti ongelma löytyy ja paranee!:thumbs:

Omalta osaltani tähän ketjuun, kyllä tulee kiva olo kun puoli tuntia tekee vetoreeniä koiran kanssa:)

Varmaan koirasta vielä kivempää :)

Minua ilostuttaa se, että on enää 2 päivää jäljellä työnjohtajan kengissä juoksemista. Huh, kolme viikkoa täynnä, eikä YHTÄÄN katastroofia ei edes pientä! Mitä nyt kaksi uunia hajos päivän sisällä ja aiheutti hieman tuotantokatkosta, mutta siitäkin selvittiin kunnialla!

Enää 3!!!!!!!!!! Päiväää töitä

Ripari loppu ja kotona ollaan. Konfirmaatio enää sunnuntaina ja juhlat. Toisaalta tuntu aika haikeelta lähteä kun on reilu viikon katellut samoja naamoja ja oikeesti tutustunut lähes kaikkiin sellai paremmin. Ei ollu kyyneleet kaukana kun pakattiin kamoja ja sitten radiosta tuli Apulannan Armo. Nyt on jotenkin haikee fiilis. Leirillä oli tyyppejä joiden kanssa ei koulussa oikeestaan olla tekemisissä, mutta nyt sit tutustuttiin kunnolla. Monista ihmisistä tuli esiin uusia hyviä puolia. Leirin ehkä herkin hetki oli se kun viimeisenä iltana/yönä mentiin meidän huoneeseen laulamaan. Mentiin sinne sängyille istumaan ja siinä sitten laulettiin pari kappaletta. Se Martin Luther Kingin laulu oli todella kova siihen ajankohtaan. Mukava leiri oli, olishan sinne voinut viel pariks päiväks, mut kiva se on olla välillä kotonakin.

Huomisen jälkeen lomalle... lomalle.. vihdoinkin!

Perhana, just olin tulossa hehkuttamaan samaa asiaa!! :kippis1:

Oon vaan niin iloinen, tänään on hyvä päivä. Söin kesän ekat herneetkin, vajaat 4 litraa meni :D

Ripari loppu ja kotona ollaan. Konfirmaatio enää sunnuntaina ja juhlat. Toisaalta tuntu aika haikeelta lähteä kun on reilu viikon katellut samoja naamoja ja oikeesti tutustunut lähes kaikkiin sellai paremmin. Ei ollu kyyneleet kaukana kun pakattiin kamoja ja sitten radiosta tuli Apulannan Armo. Nyt on jotenkin haikee fiilis. Leirillä oli tyyppejä joiden kanssa ei koulussa oikeestaan olla tekemisissä, mutta nyt sit tutustuttiin kunnolla. Monista ihmisistä tuli esiin uusia hyviä puolia. Leirin ehkä herkin hetki oli se kun viimeisenä iltana/yönä mentiin meidän huoneeseen laulamaan. Mentiin sinne sängyille istumaan ja siinä sitten laulettiin pari kappaletta. Se Martin Luther Kingin laulu oli todella kova siihen ajankohtaan. Mukava leiri oli, olishan sinne voinut viel pariks päiväks, mut kiva se on olla välillä kotonakin.

odotas ku pääset inttiin ;)

Haikee fiilis oli itelläkin sillon...

Back
Ylös Bottom