Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

sain omin pikku rähmäkäpälin rakenneltua merbau - parketinpalasta lätkät kajareiden piikkien alle. on btw sotkuista ja työlästä hommaa irrottaa sentin verran liimattua puuta (jotain vaaleaa lehtipuuta) siitä merbausta....

mutta viimein pääs eroon siitä patentista että merbauparketin päällä oli isot lätkät vaaleeta laminaattia jonka päällä kajarit oli...

Pääsin kotiin viimein kivan työillan jälkeen ja oon vieläkin uskomattoman onnellinen perjantaina tuleesta Turun Kauppakorkean kirjeestä että oon pääsy opiskelemaan:) ei tosin ollu ensisijainen hakukohde, mut what ever:)) Tuntuu vaan niin hyvältä et pääsi opiskelee just sitä mitä halus, ja ekalta yrittämältä:)

ja kotonakin ilahduttaa aina niin iloisesti 7kk vanha pyhän birman kissa, joka toiv.antaa mun nyt myöskin nukkua:)

Pääsin kotiin viimein kivan työillan jälkeen ja oon vieläkin uskomattoman onnellinen perjantaina tuleesta Turun Kauppakorkean kirjeestä että oon pääsy opiskelemaan:) ei tosin ollu ensisijainen hakukohde, mut what ever:)) Tuntuu vaan niin hyvältä et pääsi opiskelee just sitä mitä halus, ja ekalta yrittämältä:)

ja kotonakin ilahduttaa aina niin iloisesti 7kk vanha pyhän birman kissa, joka toiv.antaa mun nyt myöskin nukkua:)
Onneksi olkoon! Morota meikäläistä syksyllä. :) Tuntomerkkeinä kynis olemus ja keijo tukka (en tiiä vielä millainen se on syksyllä mutta keijo kuitenkin). :D

Onnea myös kaikille muille opiskelemaan päässeille. Muistan kuinka hypin seinille kun sain tietää päässeeni kauppakorkeaan muutama vuosi sitten. :arvi:

Elämä alkaa taas maistua. Aurinko paistaa, jalkaan ei satu, röntgen 2 viikon päästä. Lisäksi haavat oli parantuneet tosi hyvännäköisesti, todennäköisesti ei jää kauheita arpia. En ole viikkoon vastannut kaverin puheluihin, koska ei ole huvittanut puhua, mutta tänään ajattelin soittaa hänelle. Mitä sitä turhaan kiukuttelemaan, elossa sentään ollaan vielä :)

Elämä alkaa taas maistua. Aurinko paistaa, jalkaan ei satu, röntgen 2 viikon päästä. Lisäksi haavat oli parantuneet tosi hyvännäköisesti, todennäköisesti ei jää kauheita arpia. En ole viikkoon vastannut kaverin puheluihin, koska ei ole huvittanut puhua, mutta tänään ajattelin soittaa hänelle. Mitä sitä turhaan kiukuttelemaan, elossa sentään ollaan vielä :)
Mikäs jalalle kävi?

Lomarahat tulee ensi viikolla. :)

Back
Ylös Bottom