Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

OI miksen mun kolmilahkeinen suostu katsomaan romanttisia elokuvia?? Suostuuko muut miehet, saanko mä kiristää sitä :D
Mä oon tehnyt jotain tosi vänkän lemuista safkaa, tuolla nuo lihat ja rehut marinoituvat... toivottavasti rappukäytäväänkin tuoksahtaa valkosipulit ja inkiväärit ja mitä vielä mä tonne tungin. Tulee joko kivaa tai järkyttävää syödä tuo. Saa tuo toinen maistaa eka, kostoksi siitä ettei me olla koskaan taidettu katsoa romanttista elokuvaa. Hähä

Kaikki miehet tykkää salaa romanttisista elokuvista! ;)

Eli pakottamalla teet sille vaa palveluksen! :D

Hihihii,

alkaa tulla valoisaa. Ja taivaalla on värittömiä värejä, joita en tunnista, vaikka 9-luokalla
kuvaamataito oli 9!

Uusi vuosi, uudet kujeet!

Nyt se viimein tapahtui. Sain "oikean" työpaikan ja sanoin viime perjantaina itseni irti nykyisestä työstä. 4 vuotta sitä paskaa olikin jo ihan riittävä määrä. Nämä pari viikkoa (irtisanomisaika) pitelen vähän lomia vähemmäksi. Uudet työt alkavat 21.1.2008. Olen aivan helvetin tyytyväinen! :)

Ensi viikolla lähdetään kannustamaan Kärpät ECC:n voittoon Pietariin! Voitto :rock:

Asiat on mallillaan.

OI miksen mun kolmilahkeinen suostu katsomaan romanttisia elokuvia?? Suostuuko muut miehet, saanko mä kiristää sitä :D

Kerran omani suostui katsomaan mun kanssa, oli naama norsun v*tulla koko ajan ja kävi välillä hakemassa lisää syömistä. Pilas munkin leffafiiliksen, ja sen jälkeen en oo MINÄ suostunut kattoo sen kans leffoja joista se ei tykkää :D

Vihdoinkin täysi-ikäinen. :dance:

Mitenköhän tätä juhlistais?

Mee autokouluun ja aja inssissä mummojen päälle?
Autokoulun oon aloittanut jo aikoja sitten, mutta mummojen päälle en ole ajamassa, vaikka niin varmaan toivoisitkin. :jahas:

edit.
e: saahan sitä ehdottaa...;)
Toki, mutta sun ehdotus ei ihan ollut sieltä viisaimmasta päästä! :lol2:

Vittu kun ois itekkin jo 18, mutta vielä jokunen kuukausi odoteltavana:(

Tajusin tänään, että lukiota on jäljellä 4 ja puoli viikkoa!!! Sehän menee niin, ettei pierasta ehi. :hyper: Sitten tosin kirjotuksiin lukemaan, mutta eniwei.

Kerran omani suostui katsomaan mun kanssa, oli naama norsun v*tulla koko ajan ja kävi välillä hakemassa lisää syömistä. Pilas munkin leffafiiliksen, ja sen jälkeen en oo MINÄ suostunut kattoo sen kans leffoja joista se ei tykkää :D

Heh, sama, en mäkään edes yritä, jos haluan jotain romanttista katsoa niin katson sitten mielummin yksin.
Sinänsä, en mäkään halua katsoa jotain Ganes-leffaa, tylsempää ja paskempaa ajanvietettä en keksi. Tai joku V2 mikälie. Mielummin tökin haarukalla omia silmiäni. Tasapeli! :D

Jes, ulkona sataa lunta. Jos sataa huomennakin niin otan omaa lomaa ja lähden koiran kanssa päiväksi ulkoilemaan. Sysimustan syksyn jälkeen on kyllä nyt ollut ihan uskomattomat ulkoilukelit

Back
Ylös Bottom