Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hihihii,

alkaa tulla valoisaa. Ja taivaalla on värittömiä värejä, joita en tunnista, vaikka 9-luokalla
kuvaamataito oli 9!

Uusi vuosi, uudet kujeet!

Nyt se viimein tapahtui. Sain "oikean" työpaikan ja sanoin viime perjantaina itseni irti nykyisestä työstä. 4 vuotta sitä paskaa olikin jo ihan riittävä määrä. Nämä pari viikkoa (irtisanomisaika) pitelen vähän lomia vähemmäksi. Uudet työt alkavat 21.1.2008. Olen aivan helvetin tyytyväinen! :)

Ensi viikolla lähdetään kannustamaan Kärpät ECC:n voittoon Pietariin! Voitto :rock:

Asiat on mallillaan.

OI miksen mun kolmilahkeinen suostu katsomaan romanttisia elokuvia?? Suostuuko muut miehet, saanko mä kiristää sitä :D

Kerran omani suostui katsomaan mun kanssa, oli naama norsun v*tulla koko ajan ja kävi välillä hakemassa lisää syömistä. Pilas munkin leffafiiliksen, ja sen jälkeen en oo MINÄ suostunut kattoo sen kans leffoja joista se ei tykkää :D

Vihdoinkin täysi-ikäinen. :dance:

Mitenköhän tätä juhlistais?

Mee autokouluun ja aja inssissä mummojen päälle?
Autokoulun oon aloittanut jo aikoja sitten, mutta mummojen päälle en ole ajamassa, vaikka niin varmaan toivoisitkin. :jahas:

edit.
e: saahan sitä ehdottaa...;)
Toki, mutta sun ehdotus ei ihan ollut sieltä viisaimmasta päästä! :lol2:

Vittu kun ois itekkin jo 18, mutta vielä jokunen kuukausi odoteltavana:(

Tajusin tänään, että lukiota on jäljellä 4 ja puoli viikkoa!!! Sehän menee niin, ettei pierasta ehi. :hyper: Sitten tosin kirjotuksiin lukemaan, mutta eniwei.

Kerran omani suostui katsomaan mun kanssa, oli naama norsun v*tulla koko ajan ja kävi välillä hakemassa lisää syömistä. Pilas munkin leffafiiliksen, ja sen jälkeen en oo MINÄ suostunut kattoo sen kans leffoja joista se ei tykkää :D

Heh, sama, en mäkään edes yritä, jos haluan jotain romanttista katsoa niin katson sitten mielummin yksin.
Sinänsä, en mäkään halua katsoa jotain Ganes-leffaa, tylsempää ja paskempaa ajanvietettä en keksi. Tai joku V2 mikälie. Mielummin tökin haarukalla omia silmiäni. Tasapeli! :D

Jes, ulkona sataa lunta. Jos sataa huomennakin niin otan omaa lomaa ja lähden koiran kanssa päiväksi ulkoilemaan. Sysimustan syksyn jälkeen on kyllä nyt ollut ihan uskomattomat ulkoilukelit

Back
Ylös Bottom