Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muka jotain romanttisempaa kuin Star Wars? Ihme jengiä saatana.
ja varsinkin 300. Siitä ei romantiikka parane, tykkää tytöt ja pojat :evil:Onko muka jotain romanttisempaa kuin Star Wars? Ihme jengiä saatana.
ja varsinkin 300. Siitä ei romantiikka parane, tykkää tytöt ja pojat :evil:Piti oikeen ikkunan ääreen mennä kattomaan, että mitä on värittömät värit. :DHihihii,
alkaa tulla valoisaa. Ja taivaalla on värittömiä värejä, joita en tunnista, vaikka 9-luokalla
kuvaamataito oli 9!

OI miksen mun kolmilahkeinen suostu katsomaan romanttisia elokuvia?? Suostuuko muut miehet, saanko mä kiristää sitä :D
Vihdoinkin täysi-ikäinen. :dance:
Mitenköhän tätä juhlistais?
Autokoulun oon aloittanut jo aikoja sitten, mutta mummojen päälle en ole ajamassa, vaikka niin varmaan toivoisitkin. :jahas:Mee autokouluun ja aja inssissä mummojen päälle?
Toki, mutta sun ehdotus ei ihan ollut sieltä viisaimmasta päästä! :lol2:e: saahan sitä ehdottaa...;)
Vittu kun ois itekkin jo 18, mutta vielä jokunen kuukausi odoteltavana:(
Argh, kolme päivää niin 18! Jännästi aika hidastuu mitä lähemmäs itse synttäreitä tulee.
Kerran omani suostui katsomaan mun kanssa, oli naama norsun v*tulla koko ajan ja kävi välillä hakemassa lisää syömistä. Pilas munkin leffafiiliksen, ja sen jälkeen en oo MINÄ suostunut kattoo sen kans leffoja joista se ei tykkää :D