Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

No ok, vaajakoskella, muutaman kilsan päästä jkylästä :jahas:

joo ei siinä on toi maa kyllä tosi valkoinen verrattuna lähiaikojen keleihin. onko vajaakoskella muka satanut lunta?

pitäis muuttaa takasin maalaiskuntaan jos talvet on siellä parempia :D

joo ei siinä on toi maa kyllä tosi valkoinen verrattuna lähiaikojen keleihin. onko vajaakoskella muka satanut lunta?

On on, täällä on ihan vitivalkoista :love:

Vaajakoskella voikin tapahtua ihan mitä vaan.

Onhan se varmasti pulsuillekkin hauskempi rymytä siellä maassa kun on lunta.

Tänään on taas perjantai ja viikonloppu alkaa, ulkona on pitkästä aikaa talvinen ilma ja jos oikein tarkkaa kattoo niin saatta huomata vähän luntakin olevan maassa.. Nii ja mä en oo enää sinkku :eek: .. :D

Vaajakoskella voikin tapahtua ihan mitä vaan.

Onhan se varmasti pulsuillekkin hauskempi rymytä siellä maassa kun on lunta.

:offtopic:

vieläkö ne on hengissä? :D

Mihin muuten pulit menee talveksi, kun niitä ei näe puistossa nukkumassa? Kuoleeko ne poissa niinkuin puitten lehdet vai lähteekö ne pulsulaan, niinkuin linnut etelään?:eek:

Hihhii, tänään töissä joku nuija joi mun ja duunikaverin pepsi maxista ku se oli jääkaapissa niin tehtiin källit sille ja vähän "laskettiin vesiä" sinne pulloon ja pantiin takas jääkaappiin ja kuinka ollakkaan, sielt oli juotu lisää ku ens kerran käytiin kattoo. Oppiipahan ettei koske nälkästen ruokiin, ei ollu eka kerta ku näin kävi et ruokiin koskettiin. Ens viikolla laksatiivit mukaan..

Sain pankista lainaa. Omilla hölmöilyillä ja ylivarojen elämisellä saanu talouden tähän jamaan(paskaan). Nyt kaikki laskut maksuun ja pakko oppii elään sillain omien rahojen mukaan.

Minkälainen oli tilanne ennen lainansaantia? Oliko ennestään paljonkin lainaa, vai nyt tuli eka laina?

Opintolaina 2000e, Nordeasta joustoluotto 2000e (maksettu 1100e) ja nyt samposta Kohtuullisen koronkäyttölaina 2000e.
Tää on mulle toinen minkä otan, että saan korjattua kaikki vitun hölmöt virheet. Toivottavasti nyt oppis jo! Vois joku tulla vetään turpaan ellei pikku hiljaa mee perille miten sitä rahaa käytetää :whip:

Viimeksi muokattu:
Opintolaina 2000e, Nordeasta joustoluotto 2000e (maksettu 1100e) ja nyt samposta Kohtuullisen koronkäyttölaina 2000e.
Tää on mulle toinen minkä otan, että saan korjattua kaikki vitun hölmöt virheet. Toivottavasti nyt oppis jo! Vois joku tulla vetään turpaan ellei pikku hiljaa mee perille miten sitä rahaa käytetää :whip:

Ei ole kyllä ollenkaan hyvä juttu että otetaan lainaa jotta saataisin maksettua vanhat pois. Siitä lähtee velkakierre hyvin nopeasti.. Kuitenkin summa on alle 5k joten olisiko ollut mahdollista saada sitä lainaan sellaiselta taholta joka ei sitä ole tietyllä ajalla ja korolla perimässä takaisin?

Tää on ilosten asioiden ketju, paiata voi muualla:dance:

Toiseksi viimeinen ilta ennen inttiä, viimeinen ilta muijan kaa ennen inttiä. Himmentelin valoja, laitoin kynttilöitä ja kaikkea paskaa, että sai edes hiukan romanttiseksi kämpän. Aika hyvältä näyttää(vaikka itse sanonkin ;)), ja muija tulos romanttisen elokuvan kaa tänne. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan`? ;)

E: btw elokuva o titanic, jota emme ole kumpikaan nähneet! :evil:

OI miksen mun kolmilahkeinen suostu katsomaan romanttisia elokuvia?? Suostuuko muut miehet, saanko mä kiristää sitä :D
Mä oon tehnyt jotain tosi vänkän lemuista safkaa, tuolla nuo lihat ja rehut marinoituvat... toivottavasti rappukäytäväänkin tuoksahtaa valkosipulit ja inkiväärit ja mitä vielä mä tonne tungin. Tulee joko kivaa tai järkyttävää syödä tuo. Saa tuo toinen maistaa eka, kostoksi siitä ettei me olla koskaan taidettu katsoa romanttista elokuvaa. Hähä

Back
Ylös Bottom