Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Jälleen Vippinä vaikutetaan!!:)

Läppäri ollu viimesestä kahdesta kuukaudesta sellasen kuutisen viikkoa huollossa ja nyt jo muutaman päivän toiminu moitteetta.. Näyttää siltä, että tää vihdoinkin rupes toimimaan!:rock:

Olin äsken kirjottelemassa Mikelle sähköpostia ettei vippejä ole näkynyt, mutta samaanaikaan se näppäskin mut taas vipiks.. Toimii ajatuksennopeudella tää homma!!:kippis1:

Mukavaa nähtävää, kun selailee täällä näitä viestejä. Kiitoksia.
Oleppa hyvä.
greets (13).gif

Jäkismatsii kattoo -->

Kävin tänään liukasradalla ajamassa, vähänkö oli kivaa kun kerranki sai pyöritellä autoa turvallisissa olosuhteissa. Tuli kyllä sellanen olo, että "äitiii, mää tahon auton missä on ABS:t....:eek:". No onneks pitää tosta nykyisestä hankkiutua muutenkin eroon tammikuussa.

Hugleikur Dagssonin "Saako tälle edes nauraa?"

Meinasin hommata sen kaverille ikäänkuin joululahjaksi, mutta varovaisten tiedustelujen jälkeen kävi ilmi ettei se pauka ymmärrä tuollaista huumoria. No, minä sitten pidän kirjan itselläni ja koska olen köyhä, en tiedä onko varaa ostaa uutta lahjaa.

Ja se on muuten hauska!:lol2: Ihan käsittämätön!

Back
Ylös Bottom