Ei ole aikaisemmin tullut tuota lepoenergian kulutustakaan miettineeksi, mutta nyt selvisi sekin,miksi vyötäröltä on ylimääräinen hävinnyt kuin itsekseen (mitä vuosia sitten todellakaan ei tapahtunut vaan päinvastoin); lihasmassaa oli testien mukaan 82,4 kg, lepokulutus 2110 kcal vuorokaudessa ja rasvaprosentti 11.1. Eli jälleen saa vuoden vaihteen jälkeen todeta että arskan kultainen kutonen, jo kahdesti viikossa kunnolla tehtynä, puraisi ja toi tuloksiaEn tiedä sitten miten nopeasti tuota massaa saisi, jos jättäisi kaiken muun pois ja keskittyisi vaan pelkästään saliharjoitteluun.. Mutta itse olen tyytyväinen. Sehän se tärkeintä on. Ja tuon kaksiviikkoisen jälkeen kroppa tuntuu ihan uskomattoman energiseltä ja naama näyttää pandakarhulta kun aurinko vissiin otti vähän :D
Wat. Eli sun kokonaispaino on jossain 150 kilon hujakoilla? Miten voi olla noin alhainen lepoenergia?
En tiedä sitten miten nopeasti tuota massaa saisi, jos jättäisi kaiken muun pois ja keskittyisi vaan pelkästään saliharjoitteluun.. Mutta itse olen tyytyväinen. Sehän se tärkeintä on. Ja tuon kaksiviikkoisen jälkeen kroppa tuntuu ihan uskomattoman energiseltä ja naama näyttää pandakarhulta kun aurinko vissiin otti vähän :D
Hiemanko olisin tosiaan kaappi tuolla painolla 
(tulee taxi halvaksi)