Tänne kaikkia iloisia asioita!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hype_snoopyiminlove_L.jpg
 
Monille on varmaan tuttu tunne töissä, kun on pomppinut koko päivän paikasta toiseen kuin pingispallo ja tehnyt hirveällä kiireellä kaikenlaista, mutta työpäivän jälkeen tuntuu ettei ole saanut mitään aikaan. Tänään ei ole sellainen päivä. Työpäivä vasta puolessa välissä ja olen saanut aikaan jotain konkreettista enemmän kuin koko alkuviikkona yhteensä. Hienoa kun pääsee syventymään siihen omaan hommaan ilman häiriötekijöitä eikä aika mene edes asioiden vatvomiseen ja pyörittelyyn, vaan pääsee koko ajan etenemään suoraviivaisesti.
 
Alkaa tauti helpottaan, tänään ollu jo kohtalaisen aktiivinen päivä. Melkein kk siinä menikin, puoltoista viikkoa kuumeilua jne., Vielä hiukan köhää mut raksahommat kulki mukavasti tänään ja jumankauta mikä keli oli ulkona touhutessa. Aloin ihan vakavissani suunnittelemaan sinne salille paluuta tulevalla viikolla. Ihan jeppis.
 
Treenit kulkee hyvin, se saa aina iloiselle tuulelle. :LOL:
 
Parameedion pahvit pamahti kouraan eilen! Kaupan päälle kesäloma töistä alkaa reilun viikon päästä. Voi olla että ilosaarirokissa virtaa olut.
 
Mä sain tänään potkastua yhtä omaa haavetta eteenpäin ja saan auttaa toista ihmistä saamaan oman haaveen eteenpäin.
Sain auttaa kaveria joka on eroamassa.
Minulla on nainen josta ei ole vielä löytynyt yhtään huonoa asiaa.
Elämä on jokseenkin täydellistä tällä hetkellä.
 
Valitin toimarille tylsistä ja vähistä työtehtävistä ja heti mulle järkättiin lisää töitä ja sen myötä katsotaan palkkauskin uusiksi. Nice!
Joskus vuonna nakki oli omissa töissä aivan kuollutta ja eksyin yhdelle isolle rakennusliikkeelle vuokramieheksi.
Alkoi vituttaa kun hommia annettiin kuin jollekkin apukoululaiselle niin sanoin ettei tää taida olla mun paikka kun en jaksa tälläistä niin kysyi samantien että tulisitko firmana töihin ja laskutat heitä :LOL:
 
Joskus vuonna nakki oli omissa töissä aivan kuollutta ja eksyin yhdelle isolle rakennusliikkeelle vuokramieheksi.
Alkoi vituttaa kun hommia annettiin kuin jollekkin apukoululaiselle niin sanoin ettei tää taida olla mun paikka kun en jaksa tälläistä niin kysyi samantien että tulisitko firmana töihin ja laskutat heitä :LOL:
No mulla oli vähän sama fiilis nyt, helppoa työtä ilman stressiä. Mutta tuntui että 70% kyvyistä jää käyttämättä.
 
No mulla oli vähän sama fiilis nyt, helppoa työtä ilman stressiä. Mutta tuntui että 70% kyvyistä jää käyttämättä.
Siinä ihminen vaan turhautuu kun miettii miten ajan saa kulumaan, en minäkään kaipaa niska limassa vääntämistä mutta onhan se kiva tietää hieman ennakkoon mitä tekee ettei tarvitse arvailla ja olla kokoaika kyselemässä.
 

IVa

Liittynyt
18.12.2009
Viestejä
3 509
Kaupunki
Oulu
Huuh ehdin juuri ja juuri paluulennolle kotimaahan. Oli hilkulla että joutuis viettää isänpäivän muilla mailla tietäen että lapset on taas ikäväänsä itkeneet pari viikkoa.
 
6 positiivista tuntia maantieliikennettä tänään!

Jonovauhti oli lähes kaikkien tielläliikkujien osalta tasainen (vakionpeudensäädin kaikissa autoissa juuri tänään) ja riittävä. Ohituskaistaosuudella pääsi halutessaan hitaammin kulkevan ohi ilman kaasuttelua.

Ensimmäinen upea päivä maantiellä.
 
Back
Ylös Bottom