• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tänne kaikkia iloisia asioita!

Voin sanoa että kuin lopetin niin pomo ei käynyt sanomassa mitään. Olin menossa konttorille duunipäivän jälkeen ja oli se lähtenyt sanomatta sanaakaan. Tajusin että ketään ei kiinnostanut. Mielummin olisivat saaneet itkeä vähän

Tais löytyä ihmisvarasto.
Junnulla matkaa kouluun n.50 metriä joten on jokapäivä myöhässä :)
Itsellle myös sijainti ihan hyvä ja keskustan rientoihin melkeen kilsa :worship: (tulee taxi halvaksi)

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
\o/
Tuli lupa ottaa parveke käyttöön. Heti siirtyi puurakennelma olohuoneesta pois, eihän se ehtinytkään viettämään siinä kuin jotain kahdeksan kuukautta.

Ikä
37
Hiukan vapauttava tunne kun tajusin päässeeni prosessihelvetistä irti. Suuren yhtiön loputtomat, monimutkaiset, kankeat ja alati muuttuvat prosessit, suunnitteluohjeet, laatudokumentit, binderit, liitteet, koodit, sharepontit, kaavakkeet, excelit, byrokratia... Kaikkia niin helvetin paljon, että kaikkea sitä varten tarvitaan oma ohjeensa. Melkein kuusi vuotta ja jotkin asiat oli silti hämärän peitossa. Toiminta siellä oli jonkinlaista kaaoksen hallintaa, tai sen yrittämistä.

Uudessa työpaikassa on toiminta sen verran pientä, että mitään näistä ei tarvita. Hiukan hienoa, kun ei tarvitse muistella, että mistähän vitusta sekin ohje löytyi ja miten se protoprosessi menikään ja täyttää muistiaan kaiken maailman turhanpäiväisellä paskalla. Ei tarvitse istua loputtomissa palavereissa ja saa keskittyä siihen itse työhön. Tämä kaikki oli yksi suurimmista syistä miksi lähdin, mutta nyt se jotenkin realisoituu miten uskomattoman kaoottista ja kamalaa se kaikki oli. Vähänkö olen tyytyväinen nykytilanteeseen.

Ikä
37
Monille on varmaan tuttu tunne töissä, kun on pomppinut koko päivän paikasta toiseen kuin pingispallo ja tehnyt hirveällä kiireellä kaikenlaista, mutta työpäivän jälkeen tuntuu ettei ole saanut mitään aikaan. Tänään ei ole sellainen päivä. Työpäivä vasta puolessa välissä ja olen saanut aikaan jotain konkreettista enemmän kuin koko alkuviikkona yhteensä. Hienoa kun pääsee syventymään siihen omaan hommaan ilman häiriötekijöitä eikä aika mene edes asioiden vatvomiseen ja pyörittelyyn, vaan pääsee koko ajan etenemään suoraviivaisesti.

Ikä
38
Alkaa tauti helpottaan, tänään ollu jo kohtalaisen aktiivinen päivä. Melkein kk siinä menikin, puoltoista viikkoa kuumeilua jne., Vielä hiukan köhää mut raksahommat kulki mukavasti tänään ja jumankauta mikä keli oli ulkona touhutessa. Aloin ihan vakavissani suunnittelemaan sinne salille paluuta tulevalla viikolla. Ihan jeppis.

The Legend

aka Pode
Treenit kulkee hyvin, se saa aina iloiselle tuulelle. :LOL:

Mä sain tänään potkastua yhtä omaa haavetta eteenpäin ja saan auttaa toista ihmistä saamaan oman haaveen eteenpäin.
Sain auttaa kaveria joka on eroamassa.
Minulla on nainen josta ei ole vielä löytynyt yhtään huonoa asiaa.
Elämä on jokseenkin täydellistä tällä hetkellä.

Valitin toimarille tylsistä ja vähistä työtehtävistä ja heti mulle järkättiin lisää töitä ja sen myötä katsotaan palkkauskin uusiksi. Nice!
Joskus vuonna nakki oli omissa töissä aivan kuollutta ja eksyin yhdelle isolle rakennusliikkeelle vuokramieheksi.
Alkoi vituttaa kun hommia annettiin kuin jollekkin apukoululaiselle niin sanoin ettei tää taida olla mun paikka kun en jaksa tälläistä niin kysyi samantien että tulisitko firmana töihin ja laskutat heitä :LOL:

Joskus vuonna nakki oli omissa töissä aivan kuollutta ja eksyin yhdelle isolle rakennusliikkeelle vuokramieheksi.
Alkoi vituttaa kun hommia annettiin kuin jollekkin apukoululaiselle niin sanoin ettei tää taida olla mun paikka kun en jaksa tälläistä niin kysyi samantien että tulisitko firmana töihin ja laskutat heitä :LOL:
No mulla oli vähän sama fiilis nyt, helppoa työtä ilman stressiä. Mutta tuntui että 70% kyvyistä jää käyttämättä.

No mulla oli vähän sama fiilis nyt, helppoa työtä ilman stressiä. Mutta tuntui että 70% kyvyistä jää käyttämättä.
Siinä ihminen vaan turhautuu kun miettii miten ajan saa kulumaan, en minäkään kaipaa niska limassa vääntämistä mutta onhan se kiva tietää hieman ennakkoon mitä tekee ettei tarvitse arvailla ja olla kokoaika kyselemässä.