Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus vuonna nakki oli omissa töissä aivan kuollutta ja eksyin yhdelle isolle rakennusliikkeelle vuokramieheksi.Valitin toimarille tylsistä ja vähistä työtehtävistä ja heti mulle järkättiin lisää töitä ja sen myötä katsotaan palkkauskin uusiksi. Nice!
No mulla oli vähän sama fiilis nyt, helppoa työtä ilman stressiä. Mutta tuntui että 70% kyvyistä jää käyttämättä.Joskus vuonna nakki oli omissa töissä aivan kuollutta ja eksyin yhdelle isolle rakennusliikkeelle vuokramieheksi.
Alkoi vituttaa kun hommia annettiin kuin jollekkin apukoululaiselle niin sanoin ettei tää taida olla mun paikka kun en jaksa tälläistä niin kysyi samantien että tulisitko firmana töihin ja laskutat heitä
Siinä ihminen vaan turhautuu kun miettii miten ajan saa kulumaan, en minäkään kaipaa niska limassa vääntämistä mutta onhan se kiva tietää hieman ennakkoon mitä tekee ettei tarvitse arvailla ja olla kokoaika kyselemässä.No mulla oli vähän sama fiilis nyt, helppoa työtä ilman stressiä. Mutta tuntui että 70% kyvyistä jää käyttämättä.