Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Haha :D No siis kyllä oon iteki tässä välillä oksentanu vähän suuhuni heti sen jälkeen kun olen huomannut lässyttäväni jotain jäätävää hempeilypaskaa. Onhan se todella kuvottavaa mutta ehkä tämä on vain hetkellinen mielenvika ja tasoittuu ajan kanssa...

saahan sitä vähä lässyttää :) onneva nyt edes hetkellisestä mielenviasta viä :)

Lapsen (minun) uusin lelu on jo maassa :hyvä:

2013zrrace296blackhd.webp

Radon ZR Race 29er 6.0

Oltii kavereitten kans eile kattomassa areenalla peliä! Ja hitto mitkä maalikarkelot! Frendi sai pelikiekon muistoks!
Sit mentii baarii ja osasin lopettaa dokaamisen ajoissa. Sit yöl hain helvetin hyvää pizzaa ja tänää ei oo darraa :) Näitä hetkiä et elämä on kyl elämisen arvosta!! :dance:

Sain ylennyksen tiimin johtajaksi osa-aikatyöpaikassani :) Työnhakua ajatellen ideaali ajoitus, jos kokeet menevät hyvin niin olen valmis kesäkuun training contract hakuralliin! Muutenkin ollut hyvä vuosi, voin sanoa saaneeni kaiken mitä olen halunnut tämän vuoden aikana.

Meikä siirtyi tänään tuplaenojen kerhosta triplaenojan klubiin, kun pikkusisko sai tänään kolmannen poikansa.

Sain tänään tietää, että olen tehnyt systemaattisia virheitä sen sijaan, että olisin tyhmä. Tekniikasta se onkin ollut kiinni, eikä älystä. Lisäksi auringonpaiste!

Yli vuoden tauon jälkeen tuli raahauduttua salille ja kuinka hyvälle se tuntuikaan!

Ja ne naiset!! Uhh.. en muistanukkaan kuinka hyvännäköisiä tipuja siellä salilla oikein on =) Kunpa sinkku oisin....

Perkele, Vuosi sitten 102cm vyötärönympärys, 72kg, nyt 74kg ja 89cm.. Joskus se mitta yllättää :D

ps. mä luulin et mulla on ihan levottoman levee vyötärö, mut kai ton kanssa voi jo tulla toimeen.:puntti:

Kesäfiilikset ja mahtava sää. :haart: Äsken kuuntelin napit korvilla hyvä musaa ja cruisailin polkupyörällä pitkin keskustan katuja. Ihmiset varmaan katsoivat kuka v*tun hattarapää siellä menee. :D

Paljonki ilonaihetta täl neidil:
-perjantaina koulusta paperit kätee
-vkloppuna muutto (pahoittelut jo etukäteen tamperelaiset, tulen pilaamaan urheiluidylliänne)
-järjettömän hienot ilmat ollu jo jonki aikaa ja saanu viettää ne pitkälti ulkona

Nyt vain viimiset muuttolaatikot kasaan ja voi vain nauttia olosta hetken :)

Auton perkele otti ja hajos saatana. Ja tietysti pysäkäintikielto merkin alle. Näin hienosti alkoi päivä. Uskaltaako kotoa enään poistua.

Heh. Solenoidia kun vähän paukutteli kepillä ni lähti pelittää. Eikä lappuakaan kerennyt tulla. Olisi ollut ensimmäinen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom