Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Keskustassa on liian kuuma niin pakkasin tarvittavat kamppeet mukaan ja painuin mökille.

Sauna päälle ja sillä välin lenkille.
Sit saunaan, uimaan, miettimään maailman menoa.

Nyt pekonit pannulle ja nukkumaan. Aamulla sitten salille.

Life is good.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työhakemuksesta josta ei edes muista koska laitto sisälle, niin tuli pyyntö haastatteluun... Juuri kun kaikki muut on kunnossa, niin tulee ihan äkkinäinen käännös..

Nyt on aika saatanan lähellä että lähden vielä tämän kesän aikana jenkkeihin töihin.

Ensi viikolla sinne kahdeksi viikoksi testijaksolle missä katsotaan miten hommat minulta sujuvat, ja tietysti tutustumaan paikkaan. Toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

Vatsassani erottuu 6-pack. Lihaksia ei kyllä ole, mutta aika kauan tuokin oli joskus tavoitteena ja parastahan tässä on etten edes vetänyt mitään diettiiä. Lopetin light limujen juonnin ja siirryin veden juontiin. Se jumalaton jatkuva nestepöhö lähti sillä pois.

Työhakemuksesta josta ei edes muista koska laitto sisälle, niin tuli pyyntö haastatteluun... Juuri kun kaikki muut on kunnossa, niin tulee ihan äkkinäinen käännös..

Hauska kun laittaa moneen paikkaan hakemuksen ja sitten jostain tulee puhelu "Liiba Laaba tässä päivää, olit laittanut työhakemuksen....." Sitten oot vaikeena kun et tiedä mistä firmasta on edes kyse :D

Sama jos nettiautossa kauheessa autokuumeessa kirjoittelet kysymyksiä autoihin, ja sitten joku soittaa ja sanoo "olit laittanut kysymyksen tuosta autosta..."

Jääpalakone pakastimen ovessa, voittaa pussiviritelmät :D

On muuten tuollainenkin, mutta siinä on käsittämättömän pieni säiliö, sitä ei muista ikinä täyttää ja sitten vituttaa :D
Sit on erikseen kone mikä tekee jääpaloista murskaa jo niin haluaa. Itse en yleensä tee niistä murskaa kun jos sitä laittaa juomaan niin sitä juomaa on ärsttävä juoda.

Ice = serious shit! :D

Mulla tuo ainakin täyttää itse omaa säiliötä. Tarvitse miettiä mitään, ottaa vain jäitä ja antaa koneen hoitaa loput. Murskaakin saa samalla tavalla suoraan ovesta, ahhh :D

Sain kämpän Helsingistä. :dance: Helpottaa elämää kummasti...

Varmistui uuden(vanhan) talon osto :) Nyt jos löytäis sellasen ohjelman emännän koneelle joka estää google hausta kaikki sisustus tms osumat,esim haulla Ikea tulis vaan blanko sivu tai et ei sellasta sivua ole :)

Ens tilistä ei tarviikkaan maksaa vuokraa ja ym laskuja :) Elin jotenkin siinä uskossa on kuu on loppupuolella..

Tekipä hyvää olla muutama päivä mökillä yksin, ilman telkkaria, tietokonetta ja kännykästäkin loppui akku eikä mökillä ole sähköjä :) Tuli huomattua taas kuinka mukavaa on ilman näitä "välttämättömiä" vehkeitä. Jos olisi nykymaailmassa mahdollista elää ilman kännykkää niin luopuisin siitä heti. Mutta taisi jonkinasteinen mökkihöperyys iskeä kun näin toissa yönä unta, että KISS:illä oli mökin grillikatoksessa keikka ja kitaristi Ace Frehley ei jostakin syystä pystynyt keikkaa vetämään. No Gene sitten unessa kysyi haluanko mä soittaa Acen tilalla keikan ajan :D Tottakai suostuin ja olin kovissa paineissa kun en oikeasti edes tiennyt miten biisit menee, mutta onneksi keikka vedettiin playbackina. Kun aamulla heräsin ja muistin unen niin tuli mietittyä, että onkohan kaikki taas ihan kotona kun tollasia unia näkee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom