Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Reenit kulkee tosi hienosti ja varmistu et mul on duunia viel seuraavat 3v :) Hain rauhanturvaajaks ja mun hakemukseen pomo halus kirjottaa oman suosituksensa :)) toivotaa et tulis kutsu joukkoihin. Jos ei nii ei se kyl haittaa ku nykynen duuni on hiton siisti :)

Ihmeiden aika ei näköjään ole ohi. Oltiin eilen illalla kavereiden ja parin tuttun kanssa kahvilla. Yks näistä tutuista löi mulle makeen kromatun Swatchin kellon käteen ja sanoi että siinä on 300kg penkkaajan(Kymäläinen) vanha kello. Kello miestä myöten, toi mötikkä meinaan painaa jonkin verran:D No kysyin että paljon huudat tästä? En mitään, saat sen :wtf: Sanoi että kun se kello tuli jostain laatikosta esiin, niin ajatteli heti mua, että sopii mun tyyliin. Ja sopiihan se että kiitti vaan vitusti! Helvetti soikoon, kello tippui taivaasta:dance:

Eilen se oli tuttu, nyt se on frendi:)

Ah, ny kyllä elämä hymyilee! Vaikka vähän meinas masentaa ku palas puolen vuoden ulkomaan reissusta tänne kylmään pohjolaan, niin nyt näyttää asiat loksahtelen pikku hiljaa paikalleen :) Hiljaa hyvä tulee, töitä näkyvissä, kaverit tukemassa (ja lainaamassa sohviaan), uusia tuttavuuksia ja vanhoihin uudelleen tutustumista. Sitä huomaa kuinka iso osa asioista on kiinni omasta suhtautumisesta ja asennoitumisesta. Nykyään sitä osaa iloita pienemmistäkin jutuista. Ja viime yön työvuoro oli jotain niin mahtavaa!
Voisin sanoa eläväni elämäni onnellisinta aikaa :haart:
Ku sie hymyilet maailmalle, ni se hymyilee kyll takaskii :)

Mies rakentelee parhaillaan parvekkeelle lattialaudoitusta, josta tulee tosi hieno.

Ekat päivät duunissa pitkän sairasloman jälkeen on viuhahtaneet silmissä. Työkaverit oli ostanu mulle kukkia ja karkkia, jotka ootti työpöydällä. Ja ne oli hoitanu mun asiakaskeissejä poissaolon aikana, tuli ihan tippa linssiin. (Luulin töihin mennessäni, että törmään valtavaan työvuoreen.)

Kivaa on myös eilen kytketty salamannopea valokuitunettiyhteys, josta laskut maksaa miehen työnantaja.

Viime periodin kaikki kurssit heittämällä läpi, ja yhdessä projektinhallinnan kurssissa riipasin kurssin toiseksi parhaan arvosanan, vaikka seassa oli paljon projektinhallintaa työkseen tehneitäkin :dance: Nyt voi hyvällä omatunnolla pitää tämän periodin vähän kevyempänä.

Tuli vaan yhtäkkiä mieleen että huomennahan on vapaapäivä! :D Toihan tarkottaa tietenkin vaan yhtä asiaa. Tänään screeniltä Suomi - Usa ja kaljaa naamaan!

Hyvä aamutreeni piristi. Eka kertaa kesälomalla moneen vuoteen. Kesäkuussa alkaa kesätyö, joka tuntuu todella hyvältä. Tuntuu ihan mukavalta, että muutaman vuoden kärvistely ja kokemuksen kerääminen omalta alalta maksaa nyt itsensä takaisin.

Ah, ny kyllä elämä hymyilee! Vaikka vähän meinas masentaa ku palas puolen vuoden ulkomaan reissusta tänne kylmään pohjolaan, niin nyt näyttää asiat loksahtelen pikku hiljaa paikalleen :) Hiljaa hyvä tulee, töitä näkyvissä, kaverit tukemassa (ja lainaamassa sohviaan), uusia tuttavuuksia ja vanhoihin uudelleen tutustumista. Sitä huomaa kuinka iso osa asioista on kiinni omasta suhtautumisesta ja asennoitumisesta. Nykyään sitä osaa iloita pienemmistäkin jutuista. Ja viime yön työvuoro oli jotain niin mahtavaa!
Voisin sanoa eläväni elämäni onnellisinta aikaa :haart:
Ku sie hymyilet maailmalle, ni se hymyilee kyll takaskii :)

Missäspäin käväisit jos saa kysyä?
Tuommonen pitempi reissu opettaa kyllä kahtelemaan asioita vähän eri kantilta.

Sain verstaalla erään pitkään roikkuneen, vaikean ja ongelmallisen työn valmiiksi ja valtavasti kehuja opettajilta. On taas semmonen olo, että alavalinta oli viimeinkin oikea.

Tajusin taas tänään, että parisuhteet on tuomittu epäonnistumaan. Ajan kanssa tulee aina joku ihminen/jokin asia, joka pettää jonkun luottamuksen.
Vapauttavaa tajuta, että niinhän se vain menee. C´est La Vie.
Turha edes odottaa mitään vitun prinsessa satua.
Jos joku väittää jotain muuta, niin se ei vain ole jäänyt kiinni / saanut toista kiinni semmoisesta.
Jokaisella on, aina, luurankoja kaapissa. Ja jos ei vielä ole, niin jossain vaiheessa on.
Iloista tässä on se, että kun sen ymmärtää, niin on paljon helpompi elää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Purkkari laskettu, masto ja purjeet paikallaan. Nopea testilenkki koneella antoi jo mahtavan fiiliksen tulevasta kesästä. Lauantaina vielä hiukan konehuoltohommia, veneen siivous, petivaatteiden ja kattiloiden kantaminen pelipaikoille ja sitten se alkaakin näyttää siltä, että purjehduskauden voi avata :). Mä oon niin odottanut tätä.

WOOHOOOOOO!!! Meitsi pääs kouluun - tässä iässä ja tilanteessa (työpaikka vaihtuu, tosin siirrytään vanhoina työntekijöinä uuteen firmaan = liksa/lomat yms. pysyy) täytyy tunnustaa, että hieman hirvittää...mutta toisaalta aivan helvetin hieno fiilis! Odotellaan ja katotaan kuin äijän käy - jos toi duunikuvio ei maistu, niin sitten täytyy vaan lähteä tekemään jotain muuta... :)

Hehe. Eilisestä lähtien olen surkuttellut kun vessapaperi on loppumaisillaan ja kun se aina unohtuu ostaa kauppareissulla ja näin viikonlopun alkuun kun ei jaksa ruuhkaan lähteä. Kuin tilauksesta äsken kuitenkin postiluukusta tipahti alas vasemmistoliiton Punavihreä niminen propaganda lehtinen. Vessapaperi ongelma ratkaistu tostaiseksi. Seuraavaksi Suomi voisi voittaa Venäjän illan matsissa. Täydellinen päivä.

hyi vittu eve!! :D nyt lopetat noi!

Haha :D No siis kyllä oon iteki tässä välillä oksentanu vähän suuhuni heti sen jälkeen kun olen huomannut lässyttäväni jotain jäätävää hempeilypaskaa. Onhan se todella kuvottavaa mutta ehkä tämä on vain hetkellinen mielenvika ja tasoittuu ajan kanssa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom