Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mulla on ite tehtyjä gluteenittomia joulupipareita ja väkevää viiniglögiä :dance: (joo joo huomenna taas dieetti päällä ja salille :puntti: )

Maisterintutkinto lähenee valmistumistaan, ja tulevaisuus mahdollisuuksia täynnä. :) Ainoat dilemmat ovat valintoja hyvien vaihtoehtojen väliltä tässä vaiheessa. Koska tunnetusti elämä tuo mukanaan lähinnä lisää draamaa mitä pidemmälle mennään, lienee nyt aika nauttia tästä lyhyestä onnen harhasta.

Nukuin pommiin. Tai siis eihän se varsinaisesti välttämättä iloinen asia ole; varsin traaginen suorastaan, jos asiaa kysyisi vuosien takaiselta teini-minältäni tai joltain satunnaiselta kadun tallaajalta. Mielettömän iloista tässä kuitenkin on se, että osasin jälleen hyväksyä läsnä olevan hetken, enkä hermoillut tuota myöhässä heräämistäni.

Vaihtoehtojahan siinä oli herätessä tasan kaksi: hätääntyä (joko enemmän tai vähemmän), pukea päälle ja sen jälkeen rynnätä heti ensimmäiseen junaan ja olla myöhässä. Tai sitten yksinkertaisesti hyväksyä olevansa tällä kertaa myöhässä, syödä tukeva aamupala, nauttia vaikka kahvit vielä päälle ja mennä hieman myöhäisemmällä junalla kouluun, ja - olla silti myöhässä.

Jos tietää myöhästyvänsä joka tapauksessa, niin miksi lannistua siitä, kun voi vaihtoehtoisesti ottaa ihan rennosti ja katsella elämän tanssia? :)

Tai sitten yksinkertaisesti hyväksyä olevansa tällä kertaa myöhässä, syödä tukeva aamupala, nauttia vaikka kahvit vielä päälle ja mennä hieman myöhäisemmällä junalla kouluun, ja - olla silti myöhässä.

Jos tietää myöhästyvänsä joka tapauksessa, niin miksi lannistua siitä, kun voi vaihtoehtoisesti ottaa ihan rennosti ja katsella elämän tanssia? :)
Mä valkkaan aina tuon vaihtoehdon ja sen lisäksi hermoilen. Koko paketti mulle! ;)

Kämppä suursiivottu ja uusi eteisen matto paikoillaan, jei!

Ihana mies ♥ korjasi mun läppärin, joten tuli säästettyä pitkä penni.

Loma alko, seuraavat pari viikkoa vähän rennommin :) Sain tänään käytyä autokoululla ja ilmottauduttua sisään, 8. päivä alkaa teoriat :) Passikuvat tulikin haettua heti perään ja huomen aamulla hakemaankin poliisilaitokselta vanhaa korttia takas kuivumasta ja pistämään uuden kortin hakemusta sisään :) Kortti siis lähti aiemmin 4 viikoks ihan tyhmästä syystä (2 sakkoa vuoteen kevarilla, toinen ylinopeus ja toinen ajoneuvorike 24e väärästä kilvenkulmasta) mut on ollut vähän ylimääräistä aikaa hyllyllä kun ei oo kerennyt hakea ja nyt kerkeää samalla kun menee uuden hakemuksen laittamaan sisään :D Vihdoinkin sai jotain aikaseks tuon autokoulunkin kanssa.

Pystyn hölkkäämään! Lisäksi selkä venyy jo normaalisti!!!!!! Mikä liikkumisen riemu! Olisittepa nähneet mun kävelevän kauppaan eilen, tuntui melkein kuin olisi leijunut. Saapi alkaa herättelemään hermotusta.

Huomenna on hyvä päivä :) Ensin kesätyöpaikalle jouluruokailemaan, loput vapaapäivästä vietän vähän joulusiivoillen ja sitten ystävien kanssa, aivan mahtavaa :joulu6:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Takana ensimmäinen hyvin nukuttu yö aikoihin. Uusi sänky, uudet tyynyt ja peitot ilmeisesti auttoi asiaan.

Ylihuomenna ohjelmistossa olkkarin tehosteseinän maalaamista. ;)

Oli kiva käydä tänään salilla kun oli koko mesta ihan tyhjä :)

Päihitin faijan tänään kokonaiset kolme kertaa Trivial Pursuitissa (okei, kaksi vikaa kertaa joukkuepelissä). Pienet on ilot ikuisella pätijällä!

Tuli tehtyä ilmaisia vaate-ostoksia lahjaksi saaduilla lahjakorteilla. 70e sai tarvittavan määrän vaatteita koko loppuvuodelle, takkikin löytyi 70% alennusmyynnistä ja maksoi alle 30e. Halpaa on miehen elämä :D

Olen jumissa münchenin lentokentällä yön yli, ilman rahaa.

Mutta täällä on tietokoneita joissa on nettiyhteys, ilmaiseksi käytettävissä, ja ilmaista kaakaota ja kahvia. Ja saksalainen vielä käänsi puolet valoista pois, että pääsee nukkumaan.

Muut avautuvat vitutustopicissa kylmästä ja pimeästä, mutta minä kyllä viihdyn tällaisessa säässä tosi kivasti. Vähän kylmempää tosin saisi olla, mutta ihan jees se on näinkin. Kauhulla vaan voi taas odotella ensi kesää, kun auringonvalon vuoksi saa olla siristelemässä silmiä päänsärkyyn ja univaikeuksiin asti, puhumattakaan kuumuudesta, jonka vuoksi pelkästään kauppareissulla tulee sairas hiki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom