Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kävin eilen paikallsisessa Sportia-urheiluliikkessä ja ostin uuden treenipaidan ja treenishortsit, kyllä nyt kelpaa.
Niissä on vähän väriäkin mukana, ettei ihan mustissa tarvi kulkea ja kaiken lisäksi tuotteet olivat tarjouksessa.

Eilen tuli extemporena ajatus että pidän tänään mättöpäivän. Ostin röstiperunoita ja ristikkoperunoita, lihapullia, makkaraa, italiansalaattia, sipsiä, täysmaitoa, Lumipanttereita ja täytepitkon. Yli 9000 kcal.

Söin aamupalaksi 200 grammaa täytepitkoa ja sain kaikki mässäilyhimot tyydytettyä, en pidäkään mättöpäivää. Ja tuo täytepitko sopii tän päivän kaloreihinkin ja silti mennään miinuksilla :rock:

Pitkästä aikaa pääsi tänään salille selkävaivojen hellitettyä :) En muista koska ois ollu näin hyvää fiilistä reenin jälkeen! Tuntuu ihan että oisin pilvessä tai jotain :dance:

Mietin että kumpaan osioon tää kuuluisi, eli vitutus threadiin vai tähän..

Sain potkut.

Noohhh.. Sama se, ihan paska työpaikka toi onkin.

Pitäkää tunkkinne :lol2:!

Kohta haen pyykit, syön rahkan, odottelen tunnin verran ja mene kokeilemaan upouutta treeniä, toivottavasti pelittää paremmin kuin vanha ohjelma.

Eilen tais olla eka kerta tänä vuonna ettei ollu sunnuntaidarramasennusta, kun oli vaan niin mukava päästä uuteen kämppään makoilemaan :). Lisäksi mulla on ny vitusti rahaa ja torstaina alkaa loppukuun kestävä loma ja otan suunnan kohti etelää. Fuck yeah!

Kaveri palasi exänsä kanssa yhteen. Loistavaa, mies oli iloinen veikko kun eilen näimme. Kyllä parisuhdedraamat aina riipaisee tai vastaavasti lämmittää sujuessaan vaikka ei itseä koskisikaan.

Ihan mahtavan tuottoisa päivä! Aurinkokin paistaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oon ihan tajuttoman ihastunut yhteen ''tyttöön'' samasta koulusta. Aiemmin en sitä oo jotenkin sisäistänyt muuta kun että toi tyttö on pistänyt joukosta silmään jo jonkun aikaa, kuitenkin, kun Vanhojen tansseissa käytiin läpi tanssia jossa parit vaihtuu ja hetken tuonkin tytön kanssa tanssahtelin niin nyt en saa ajatuksia irti siitä, ja kokoajan perhosia vatsassa ihan niinku olevinaan odottaisin että sen näköinen tyttö tulis tälläselle jätkälle juttelemaan :D Mukavaa kuitenkin huomata että ne tunteet toimii sittenkin vaikka naisrintamalla on ollu hiljasta kun aavikolla sitten viime tyttöystävän l'hes 2 vuotta sitten :D

Lisäks tuli verottajalta kirje että ovat verottaneet eräästä perinnöstä liikaa multa ja nyt tilille maksetaan 500 euroa takas, ai että kun tekee hyvää tollanen köyhälle opiskelijalle :)

Ruotsin tentti meni läpi! :) Tää on ollut mun opinnoissa kyl sellainen kompastuskivi. Mulla on kakskielinen äitikin ja kaikkee, mut mun kohdalla tää kieli on vaan takkuilut ja pahasti.

Dieetti kulkee hyvin. Äsken vetäsin 3 munanvalkuaista ja purkillisen ananasta lärviin. :rock:

Ihana dagen efter -päivä! Eiliset muistot hymyilyttää, ihania viestejä ystäviltä, hurjan hyvä leffa teatterissa ja pienet mättöruoat päälle. Kyllä on ihmisen hyvä olla. :)

Vietettiin superkivat alkoholittomat pikkujoulut äsken muutaman läheisimmän kaverin kanssa ! Kiva ilta :)

Aivan koko päivä maattu sängyssä, suklaata syöden ja musiikkia kuunnellen. Rentouttavaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom