Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Woohoo, hyvät postipaketit odottaa postissa hakijaansa! Perjantaina saa haettua, myönnän että tavara saa tehtyä iloiseksi..

Lippu Amaranthen keikalle Turkuun maaliskuussa hommattu! :rock: Vittu mä haluan päästä valokuvaan Elizen kanssa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin mukavalla lääkärillä. Alkuun se yritti olla virallinen, mutta melkein heti se sekosi sanoissaan ja paljastuikin tosi mukavaksi.
Harmi ettei ole enää mitään vaivaa mitä voisin käydä sille valittamassa.

Mulla oli myos aivan ihana laakari vajaa kuukausi sitten. Jutteli mukavia ja vastasi tosi selkeasti kaikkiin kysymyksiini. Ko. laakarin takia pystyn nykyaan hengittamaan kunnolla, joten olen iloinen siitakin.

Toinen iloinen asia on kokeesta saatu 92%. Meilla harvemmin on kokeita keskella lukuvuotta, useimmat arvostelut ovat esseita joista ei ikina saa yli 80% (sekin on aika ennenkuulumatonta). 92% tasta tarkoittaa etta mun pitaa saada kevaan loppukokeesta vain yli 60% ja saan silti Firstin yhdesta oikiksen vaikeimmista kursseista. Hyva alku vuodelle! :)

Tänään kävin elämäni ensimmäistä kertaa salilla klo.5:00. Herätys 4:30 ja koiran kanssa ulos ja aamupalat naamaan. Suhteellisen kova tuuli oli mutta ei haitannu. Ainakin heräsi paremmin.
Itse punttailu menikin paljon paremmin kuin uskalsin uskoa. Eli hyvin todennäköisesti tulen tekemään saman uudelleen kun tilanne sitä vaatii. :)

Tänään lääkäriin, kuukauden sisään tulee vuosipäivä risan olkapään kanssa <3 Ja ekaa kertaa semmoselle lääkärille joka saattaisi jotain asiasta tietääkin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
GENELEC 2.1 setillä Ihsahnia ja uusinta mallia oleva iMac 27" ja toista kuppia kahvia menossa. Ai lav it. Toisin sanoen tänään ei oo VIELÄ vituttanut mikään :)

Inspiraatio iski kesken lauantai-illan apatian ja sain suollettua paperille sen, mitä olin pähkäillyt viimeisen kuukauden :rock:

Sika!

Terv. Paperi

Tämä pieni karvakasa saa kyllä hymyn huulille :)

565250_4817391045555_1548177703_n.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom