Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain maksettua lokakuun vuokran tänään, nyt helepottaa.

Ja tänää pääsee salille.

Treeni meni todella hyvin. Huomenna jalkapäivä, toivottavasti menisi edes puoliksi yhtä hyvin.

Ärrällä kysyttiin tänään paperit.
Multakin kysyttiin tänään Alkossa paperit. Vaikutti kuitenkin vähän siltä, että myyjä kysyi niitä ihan vain tehdäkseen mut onnelliseksi, koska taisin olla naama niin norsunvitulla. Enhän mä nyt enää alle 18-vuotiaasta mene sitten millään.

:offtopic:
Multakin kysyttiin tänään Alkossa paperit. Vaikutti kuitenkin vähän siltä, että myyjä kysyi niitä ihan vain tehdäkseen mut onnelliseksi, koska taisin olla naama niin norsunvitulla. Enhän mä nyt enää alle 18-vuotiaasta mene sitten millään.

Ei sulla nyt niin pitkä matka tuonne kaksfemmaan ole ;)

Ikää kysytään kaikilta alle 25-vuotiaalta näyttäviltä asiakkailta, myös ostajan seurassa olevilta.

http://www.alko.fi/fi/B68EE5CEB4FDA89FC22572D400280E75?opendocument&src=2,2

Löysin asunnon ja vieläpä hyvältä paikalta ja ihan mahtavat kämppikset! Nyt vielä viikonloppuna muutama työhaastattelu ja ei oikeastaan mitään valitettavaa :D

Löysin asunnon ja vieläpä hyvältä paikalta ja ihan mahtavat kämppikset!

Onneksi olkoon. Tuo lihavoitu on mielestäni kommuuniasumisessa asunnon tärkein asia. Vaikka olisi millainen kartano keskustasta, niin ei sitä miellä kodiksi, jos sen joutuu jakamaan jonkun mulkvistin kanssa.

Tämän päivän ilonen asia on, että nykyään jengi pääsääntöisesti moikkaa mua salilla. Tuntee olevansa "one of the guys", vaikka onkin ihan kynis.

En oo varmaan koskaan ollut näin iloinen! Olen koko viikon miettinyt tän päivän mavetreeniä ja sitä miten vedän ekaa kertaa 3x120kg, entinen 1rm oli toi 120kg joten vähän mietitytti nouseeko se. No vedin sen ja se oli tosi kevyt! Sen jälkeen kokeilin vielä 125kg ja sekin nousi kolmesti! Ja vielä sen jälkeen vetäisin 3 x 130kg ja se oli vielä kevyt! Olisi voinut kokeilla enemmänkin, mutta loppui painot kellarisalilta kesken. Siis voi saatana en voinut villeimmissäkään kuvitelmissa arvata että vetäisin ton! Olen niin onnellinen nyt että silmät ihan kostuu. En ole varmaan koskaan ylittänyt itseäni noin hyvin. Vittu mikä alfauros minä olen :D Nyt saa tuulettaa!! :D

Hyvä sic!

Ite vähän samasta syystä hyvä mieli ku kokeilin vuoden tauon jälkee penkkimaksimia ja tuli 80kg suht vaivatta. Ilosta tässä o se, että vuos sitte maksimi oli 65kg :D. Muuten sitte vituttaaki kattoa ku oon niin säälittävän pieni..

Back
Ylös Bottom