Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Olen 500euroa rikkaampi. Nyt shoppailemaan vaikka!<3

Tulipa löydettyä ihan törkeän hyvä black metal bändi Youtubea selatessani. Tänään treffit ja huomenna sinkkumiittiin, joten ei kai tässä voi oikein millään valittaa. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pääsin lopullisesti eroon (ainakin toivottavasti) eksästä! :D Tuntuu aivan käsittämättömän hyvältä nyt. Etenkin kun töissä rento päivä, ja pääsee sitten salille vetämään kovaa treeniä. Kaiken kruunaa kaunis nainen, joka tulee tänään treenien jälkeen kyläilemään :D Life's good!

Perjantai ja töissä mukavan hiljasta. Bueno combo.

Varasin parille seuraavalle viikolle töitä, mutta tilanne olikin niin huono, että sain 5 päivää 14:stä mahdollisesta. "Pakolliset" vapaapäivät kesällä rokkaa! :)

Kämppä löydetty ja kuukauden päästä muutto!!:haart: Nyt vaa töitä ettimää nii perkeleesti :)

Muutaman kuukauden päästä ekaa kertaa elämässäni OSTAMAAN omaa asuntoa (vuokralla olen ollut useissa asunnoissa).
Ja mikä tärkeintä, YKSIN. ;) Saan ostaa juuri sellaisen kuin itse haluan. :D

...Paitsi pankkia ja lompakkoa pitää ihan pikkuisen kuunnella.

Sain tänään ostettua kunnon juoksukengät. Olipa mukavaa käydä lenkillä pitkästä aikaa!

Dodii, syyskuun ekana päivänä asustelen uudessa kämpässä!

Ja tää kerrostalo on ihan uusi, eli oon oman asuntoni ihka ensimmäinen asukas.

On tän nykyisen luukun seiniä tullu kateltua ihan tarpeeks pitkään :D, melkein 2.5v, hyi saatana :lol2:!

Lomaa vielä loppu kuu ja huomenna luvassa salia, jalkahoitoa + ripsi&kulma värjäystä ja Pori Jazzia :puntti: :):dance2:

Jaa jazzeil oli komiaa! tänää uudelleen :)

Saatoitte ostaa multa safkaa! :D

Kotiuduin just äsken itse jazzeilta. Olin töissä, mutta kivasti silti näkyi omasta pisteestä suoraan Kirjurinluodon lavalle missä esiintyivät mm. Elton John, Tom Jones ja Ricky Martin (Elton John oli paras!). Ihana olla vihdoin kotona ja omassa sängyssä, vaikka Porissa olikin ihan kivaa. Hyvää musiikkia, enimmäkseen kivat ilmat ja sain paljon uusia kavereita. Parasta on kuitenkin se, että saan tosta keikasta ihan helvetisti massia :dance:

Synttäriiit :dance:

Vaikka on pitkä työputki menossa ja tänäänkin päivä vierähtää duunissa niin on ollu aivan mahtava fiilis :D

Back
Ylös Bottom