Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Lippu summersoundii hommattu :dance:

Eilisestä etapista on ollut jo :hyper: olo ja tänään tulee aivan mieletön etappi :hyper: :rock:
Ei tarvi miettiä lähenkö töistä jo kolmelta ja ihan sama miten päivä siihen asti menee, koska sillon mulla alkaa pyöräilyhehkutus seniilien kanssa! :worship:

Toivottavasti hoikan veljekset jaksaa tänäänkin, eilinen oli näytöstä! :thumbs:

Koko päivä ulkona duunia (paitti kahvitauot jolloin koppii lukemaan pakkista). Ulkona helvetin hieno sää ja illalla treenit ja sitten frendien kanssa jonnekki iltaa viettämään. Hieno päivä!

Tämän kuun tulot enemmän kuin noin 700 000 suomalaisen vuosiansiot ja jyrkkä nousuhumala sampanjalla. :hyper:

Pääsen viettämään laatuaikaa aikuisviihteen parissa. Edellisen kerran kädetin kesäkuussa eli oon aika helvetin iloinen.

Viskibaileys. :O En ole kuullutkaan, mutta kokeilen. ;)

Minulla nyt todella hyvä fiilis. :)

50/50 suhteessa Baileys ja Jameson (kelpaa varmaan muutki viskit, mä halusin eilen ihan pehmeän sekoituksen). Ai että. Seurueen muut naiset ei innostuneet, itse nautiskelin viimeiseen pisaraan.

Se ois tänään viimeinen työvuoro ennen kisareissua. Onpahan edes jotain mistä olla iloinen :)

Hyvät jalkatreenit takana vaikka pakko myöntää, että kuukauden pakkolepo jätti jälkensä esimerkiksi hapenottokykyyn ja sarjapainoihin. Lisäksi huomasin ruokaa laittaessa kanelin monikäyttöisyyden mausteena :kuola:

Back
Ylös Bottom