Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Siis miten vitun ketussa se Salo voi vetää maasta 240kg ja painaa 70kg ja samalla vetää crossfittiä?!? Wtf am I missing?

huomenna vapaata töistä :D tosin kyllä varvas paisunut ja sille lääkäri (..) mutta ei se mitään.

Tiedän älypään harry potter tietovisassa vastauksen jokaiseen kysymykseen :D

En mikään turha tyyppi siis :lol2:

EDIT: ja pääsen top listoille :dance:

viddu mä oon turha tyyppi

Aivan loistava selkä/takaolkapää treeni ! :)

Vihdoin ja viimein lääkärit selvittivät mikä pöpö musta on saanut otteen ja sain lääkkeet (eihän siihen mennyt kuin kuukausi).
Paraneminen alkaa ja pääsee taas treenin syrjään kiinni -Ou jee :dance:

Vihdoin ja viimein lääkärit selvittivät mikä pöpö musta on saanut otteen ja sain lääkkeet (eihän siihen mennyt kuin kuukausi).
Paraneminen alkaa ja pääsee taas treenin syrjään kiinni -Ou jee :dance:

Minkäslainen pöpö kyseessä?

Taisin saada palkankorotuksen! Sain tänään postissa palkkakuitin ja kk-palkka on n.100e enemmän kuin viimeksi. Esimies on lomalla ja tulin itse juuri lomalta töihin niin en osaa sanoa varmaksi :D Pitää varmaan soittaa HR:lle tms. muistan että kaverikin sai palkankorotuksen keväällä.

Lomaa vielä loppu kuu ja huomenna luvassa salia, jalkahoitoa + ripsi&kulma värjäystä ja Pori Jazzia :puntti: :):dance2:

Taisin saada palkankorotuksen! Sain tänään postissa palkkakuitin ja kk-palkka on n.100e enemmän kuin viimeksi. Esimies on lomalla ja tulin itse juuri lomalta töihin niin en osaa sanoa varmaksi :D Pitää varmaan soittaa HR:lle tms. muistan että kaverikin sai palkankorotuksen keväällä.

"Oho, joo maksettiin vahingossa 100e liikaa palkkaa. Vähennetään se sit ensikuussa..."

:D

Vielä muutaman tunnin kun jaksaa vältellä työntekoa niin sitten... LOMA!!!!!!!! :)
Neljä viikkoa ilman tietokoneita, projekteja, sosiaalista mediaa, tietokoneongelmaisia tuttuja/naapureita, sähköposteja... YEEEEESSSS!

Back
Ylös Bottom