Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain töitä :). Vihdoin ja viimein! Ja tänää oli eka työvuorokin. Päivällä työsopimuksen allekirjoittaminen ja illalla eka vuoro :hyper:. Supersiistiä! :rock:... Ehkä se elämä alkais nyt hymyilee.,.... Hope so

Työhaastattelu meni hyvin. Jos tärppää, niin pääsen työhön, jossa teen vähemmän tunteja kuin nyt ja saan enemmän palkkaa. Rok rok!

Ruotsalaiset

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1016099

Ruotsalaiset pelkäävät saappaanheittoa!

Olivat kyseessä sitten amalgaamipaikat tai venäläiset sukellusveneet, ruotsalaiskansa kyllä kasvattaa kysymyksestä kansallisen hätätilan ennen kuin Suomessa ehditään edes aivastaa.

Uusimmaksi kansanterveyden uhkakuvaksi maalaillaan meille hyvin tuttua kesäiltojen viihdykettä, saappaanheittoa. Viime tiistain Aftonbladetin mukaan tämä suomalaisille harmiton harrastus aiheuttaa Ruotsissa vakavia loukkaantumisia. Surullista esimerkkiä ei tarvitse hakea kaukaa: juhannusaattona kaikkensa antanut heittäjä kupsahti urheilusuorituksen lopussa nenälleen maahan niin rajusti, että hänen niskanikamansa murtuivat.

Nyt ruotsalaiset lääkärit ovat heränneet varoittelemaan saappaanheiton vaaroista.

- En ole kuullut puhuttavan yhdestäkään leikistä, jossa tulisi yhtä vakavia vammoja, ylilääkäri Bengt-Åke Henriksson sanoo Aftonbladetissa.

Erityisesti lapset ja nuoriso ovat aina olleet Svea-mamman tarkkaavaisen silmän alla.

Eilen keskiviikkona uutisoitiin Lisebergin huvipuistossa syntyneistä vaaratilanteista, kun laitteissa hurvitelleiden taskuista tippuneet kännykät lentelivät viattomien ohikulkijoiden päälle. Huvipuisto on rakentanut härveleihin jonottavien päälle katoksia tappajakännyköiden varalta.

:david: :hyper: :lol2:

Photsku sanoi:
Tänään tuli julki Tampereen yliopiston opiskelijavalinnan tulokset...

Pääsin lääkikseen (lääketieteen koulutusohjelma), YIPPIKAYEEEE!!!! :)

YIPPIKAYEE! Onneksi olkoon! Mä pääsin lääkkikseen Turkuun! WUHUU! :hyper: :thumbs:

Täällähän on valtavasti hienoja uutisia, kaikille :kippis1: !

Mulla ilonaihe on ehkä pienen kuuloinen, mutta ympäri vuoden arjet pyhät kotona lapsia hoitavalle tämä on juhlaa:
Mä lähden viikonlopuksi yksin lomalle!!!! Lähden yhden nettiporukan vuosittaiseen tapaamiseen tossa aika lähellä, se on mun jokavuotinen juttu... Mies ja lapset jää kotiin. Pe-su ihan omaa aikaa poissa arkikuvioista, jiihaa!!! Mun ikioma karkuviikonloppu kerran vuodessa. :)

Pääsin Oulun Yliopistolle ! Tietojenkäsittelytieteiden laitos täältä tullaan :D

JBoy sanoi:
Viimeinen työpäivä ennen kesälomaa menossa... :hyper:

Join the Club!
Vedän lyhyen duunipäivän, Mayorssille vetää pikatreenit, käväsen keskustassa ja frendien kaa terassille. Tuo aurinkokin näyttää paistavan. Eipä Subotaita nyt hirveesti vit*ta.

:)

No nyt on kevyt viikko meneillään, teen vähemän sarjoja ym ym. Ei tarvi hiilareita ja syön vähemmän jne. Ei tarvitse treenata rajaan asti siis.

Anyway tänään pohjakyykkäsin 120kg 6 toistoa, eikä ollut hiilareita ollenkaan vatsassa, itse asiassa oli sellainen "nah, I'll pass" fiilis, mutta sitten vaan meni 6 :D. Meinasin vetää sitten oikeen happo treenit, mutta mä maltoin mieleni ja pääsin puolessa tunnissa meneen :D

Loppuisi jo tää kevyttäminen, pääsee kohta tekemään parit enkat taas :D

Kirjekuori tuli ja yliopisto kutsuu. Vastaan totta kai myöntävästi ja suutelen ajatuksellani koko maailmaa! Olen onnesta sekaisin ja rakastan kaikkia!!
:love: :love: Mää tein sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:

Tässä kun miettii niin asiat ovat varsin hyvällä mallilla. On kesälomaa ja kauniit ilmat, on yksi varma opiskelupaikka jo tiedossa, on työpaikka siksi asti että opiskelut alkaa, reenit luistaa kohtuu hyvin, mikään paikka ei ole rikki ja on hyvä olo pitkästä aikaa. Kyllä nämä hyvät asiat sitten kertyykin yhdelle vuodenajalle :)

Perjantai - lauantai päiviksi tulee kaverin tonninen prätkä lainaan. :) Tätä ollaan odotettu jo muutama kuukausi kuin kuuta nousevaa. Nyt pitää vaan jaksaa odottaa sinne perjantaihin saakka. :)

Aamulla kun tulin salille huomasin pääskysen olevan sisällä ja se raukka rapytteli ikkunaa vasten. Minä päätin pelastaa sen ja otin sen kiinni, laitoin treenipyyhkeen sen päälle ja päästin sen avoimesta ikkunasta ulos. Kyllä tuli hyvä mieli :) . Se oli varmaan rapytellyt siinä ikkunaa vasten kauan kun kiinnitootaminen kävi helposti ja vaikutti väsyneeltä. Salilla oli muutama kaveri kumma ettei niistä kukaan siitä välittänyt :( ja huom sali oli kiinni joten ei henkilökuntaa.

1. a-kortin teoriakoe läpäisty :rock:
2. poikaystävän näkeminen :love:
3. aurinko ja kaksi päivää vapaata :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom