Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
V-mäinen kurssi ekalta vuodelta meni läpi.. aika hyvin alkaa olemaan muutenkin opiskeluasiat kuosissa. Tradenomin paperit, here I come :kippis1:

Treenikin meni tänään ihan OK.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yesh, varasin ajan hammaslääkäriin syksyllä 2004 ja pääsin sinne nyt 2005 kesäkuussa ;) Jotenkin kevyt olo kun koloista kaivettiin kilo hammaskiveä. Viisauden hampaita joutunee poistamaan mutta muuten kalusto oli suht kunnossa. :kippis1:

Kesäloma alkoi tänään ( 6-päivää + 4 päivää juhannuksena välissä pari iltavuoroo ) ja ennen juhannusta tulee muhkea tili \o/ Nytkin on jo massia enemmän kuin koskaan ennen tilillä.

Lisäksi oon onnellinen että työpaikkani taitaa olla ainoa paperitehdas Suomessa joka on työsulun ulkopuolella.

+ löysin 3 kirjaa alesta jotka oli PAKKO ostaa :D

Valmistuin tänään viiden vuoden jälkeen vihdoin tietojenkäsittelyn tradenomiksi. :thumbs:

Gascoigne sanoi:
Yesh, varasin ajan hammaslääkäriin syksyllä 2004 ja pääsin sinne nyt 2005 kesäkuussa ;) Jotenkin kevyt olo kun koloista kaivettiin kilo hammaskiveä. Viisauden hampaita joutunee poistamaan mutta muuten kalusto oli suht kunnossa. :kippis1:

Itse kävin eilen tarkastamassa. Tulos: hyvin vähän hammaskiveä, edelleen 0 reikää ja viisurit (kaikki 4) ok. :D
Nyt on taas helppo hymyillä.

Tänään mulla on vapaapäivä, siitä jos mistä voi hieman iloita :) Pääsee tekemään kaikkea sitä mistä on duunipäivinä vain voinut haaveilla... Ja kaiken hyvän lisäksi täksi päiväksi on luvattu aurinkoista ja +23C! *wuhuuu* Ja eiku menoks... :kippis1:

Kun tavalliseen tapaan jäin pohtimaan syntyjä syviä sänkyyni kiitos heikon unensaannin aloin kelaamaan elämääni hieman suuremmassa mittakaavassa. Tulin siihen tulokseen että saan olla onnellinen siitä miten hienoja ihmisiä ympärilläni onkaan. Tällä hetkellä on useampiakin asioita jotka rassaavat mieltä, mutta nämä arkiset vastoinkäymiset eivät tunnu tällä hetkellä missään.

Muistan puberteetti-iän jolloinka ajattelin, että kunhan on rahaa ja valtaa niin kaikki on hyvin ja taisinpa jopa hinnoitella muutaman kaverini, heh.
Tällä hetkellä voin tyytyväisenä todeta olevani juuri päinvastaista mieltä asiasta, paskan hailee mammonasta, ihmiset ovat onnellisuuden lähde.

Yleisestikin ihmiset kiinnittävät huomionsa yksittäisiin asioihin kokonaiskuvan perusteella, itse olen tehnyt tämän usein vain todetakseni jälkikäteen että asiani ovat loppuunsa aivan helvetin hyvin.

Ihmiset, muistakaa huomioida lähimmäisiänne! :love:

ps. eka posti ja kello on 2.45, tämä kertonee äsken saadusta tarpeesta kertoa maailmalle miten hienoja ystäviä omaankaan! nyt :zzzz:

Mukavaa olla raitis. Iloitsen siitä että ajoittain vaikeita arjen asioita pystyy käsittelemään huumorilla ja muutenkin rakentavalla tavalla. Selvitin juuri äsken puhelimessa yhden ikävän jutun ja keskustelun lopputulos oli kummallekin osapuolelle hyvä. Mitä pitempään on ollut raittiina niin sitä enemmän pystyy rakentamaan win-win tilanteita. Pullon kanssa lopputuloksena oli useimmiten loose-loose kaikille osapuolille. :)

ROKROK! Tänään alkaa elämän ensimmäinen oikea palkallinen kesäloma! Olen vapaa vapaa :rock:
En aio käydä salilla kertaakaan ennen elokuuta vaan luotetaan lihasmuistiin sitten
:D

Tämä päivä vielä töitä ja sitten alkaa 3 viikon kesäloma, ou jee :rock:

Uskomatonta, miten elämä voi heittää häränpyllyä muutamassa sekunnissa. -parempaan päin!:D
Eräs unelmani näyttää toteutuvan syksyllä n. 80% varmuudella, ja vihdoin ja viimein elämässäni on taas jotain minkä takia ponnistella eteen päin, hymyissä suin!:) Tämän unelman mahdollinen toteutuminen tuo taas mukanaan lisää ihania uusia asioita, voi että miten odotan asian varmistumista! Pitänee nyt vaan pitää pää kylmänä, onhan tuossa silti mahdollisuus ettei asiasta tulekkaan mitään. Mutta silti, kyllä elämä on joskus ihanaa!! :hyper:

Yli vuoden naisettoman kauden jälkeen, olen saanut viimeisen parin viikon aikana enemmän kuin useaan vuoteen :rock: :lol2:

1,5 vuoden kestäneen yksinelon jälkeen alkaa tunnelin päässä näkymään valoa ja epätoivoiseen huutooni on vastattu :hyper:
mr. Hape on rakastunut :love: :haart: ;)

Sain eilen ostettua ensimmäisen moottoripyörän! Tänään oman kullan kanssa ajelemaan! :rock:

hamara sanoi:
Sain eilen ostettua ensimmäisen moottoripyörän! Tänään oman kullan kanssa ajelemaan! :rock:
kunpa minäkin joku päivä vielä tän kesän aikana :) millaisen pyörän ostit?

Aylah sanoi:
kunpa minäkin joku päivä vielä tän kesän aikana :) millaisen pyörän ostit?

Ostin kyykyn, suzuki gsx-r 600. Pääsee harjoittelemaan sitä ajamista, ensimmäinen pyörä mulle, ihana päästä ajamaan kun viimeksi ajanut kuukausi sitten autokoulussa. Tsemiä sulle kortin ja pyörän hankintaan! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom