Nyt on pakko hehkuttaa vaikka ei mitään varsinaista syytäkään ole.. Tällä hetkellä tuntuu, että elämä luistaa melko mukavasti. Töitä on vielä elokuun puoleen väliin saakka ja uudet hakemukset muualle vetämässä. Toivotaan että tärppäis! Muutto kaupunkiin jonne olen aina halunnut on edessä ja on ihanaa etsiä uutta kotia, suunnitella sisustusta ja kaikkea.. :haart: Lisäksi pääsen treenaamaan mukavalle salille, kunhan ensin päätän, mille niistä kaikista mahdollisista asetun.. Tää nykyisen kotipaikkakunnan sali ei kuitenkaan ole niitä kaikista loistavimpia mahdollisia..
Elämä miehen kanssa rullaa tasaisesti, ei olla riidelty eikä ole ollut aikaisemman kaltaisia ongelmia. Alkaa tuntua, että hän todella yrittää muuttua ja pysyä lupauksiensa takana.
Mä olen niin innoissani tästä kaikesta, maisemanvaihto tekee mulle todella hyvää. uudet ympyrät ja mahtavat harrastusmahdollisuudet. Mun unelmieni koiranpentu olisi aivan oven takana jos vain osaisin päättää, uskallanko ottaa vaiko en!! Viikonloppuna matkataan Tampereelle, kivaa... :thumbs: Mulla on mielettömästi virtaa vaikka herään aamulla 04.45, töissä painan aamukuudesta alkaen - silti treeni kulkee kuin unelma ja jaksan vaikka mitä! Ihmeellinen on auringon voima, mä niin nautin kun voi vaan maata laiturilla ja ottaa aurinkoa! :kippis1: