Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
eipä tarvinnut vkl:a odotella, kun kulta yllätti mut tänään ajamalla parisataa km mun luokse! :haart: :haart: voi elämä :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yläaste on ohi. tai oikeastaan eihän se niin iloinen asia ole. enemmän vastuuta :itku: ei halua. :itku: :itku: :itku: ei halua

Vaikka treenit ovatkin menneet päin v****a ponnistuspäänsäryn ja kipeän selän vuoksi, niin jotain kivaakin tapahtuu.

Sain heinäkuuksi töitä ja joulukuulle on tulossa melkein 600 e veronpalautusta. Jos ei onnea treeneissä, niin sitten raha-asioissa. :)

- töissä menee loistavasti
- treeni kulkee paremmin kuin aikoihin
- valoisat kesäillat ovat loistava keksintö

ainoa miinus on, että aika ei meinaa riittää kaikkeen

Kesä on niin mukavaa aikaa, valoisaa, lämmintä ja paljon tekemistä.
Talon peruskorjaus hyvässä vaiheessa, prätkää saa taas rassata ja kaikista mukavinta kun pystyy ulkosalla tekemään hommia.
Hieno fiilis kun on herännyt pitkästä talvikoomasta :)

Jee, vihdoin ja viimein kelalta tullut rahaa!!

Kävin porukoitten luona kylässä. Oli kivaa nähdä niitäkin ja systerikin oli mukavalla päällä! Ja iskällä oli jymy-yllätys, oli ruennut sitten yrittäjäksi, perustanut valokuvaamon! :) Kaikennäköistä. Nyt taas kotona, ihanaa! Aurinkokin paistaa!

Tohveli sanoi:
Bulgarian reissu viikon päästä. Kaks viikkoa auringossa makaamista ja muuta mukavaa. Mahtavaa!
Ylihuomenna sama, mutta "hieman" pidemmälle, eli Meksikoon. Ai että! Kyllä tätä on odotettukin!

Vaimo oli viikonlopun Tallinnassa ja minä hoidin kolmosia yksin. Lapset on hengissä, isi pysyi järjissään ja vaimo levännyt. :D

Ihana viikonloppu oman kullan kanssa! Retkeily-yö bomber weekendissä, toinen yö hotellissa. Kyllä se mies osaa hemmotella. :)

Tänään ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen olin rullien päällä. Meno oli horjuvaa, mutta ei se haittaa! Tosin nyt vain muistelin, että miten sitä oikein rullailtiin. Jalat mukavasti puutuivat, kun asfaltti tärisytti niin paljon. Tästä se lähtee...

EDIT- Kohta syömään naudanulkofilettä ja juomaan kylmää rasvatonta maitoa :kuola: ...

Dink vei jalat suustani. Voisin omalta kohdaltani tiivistää viime päivät sanoihin: ihana viikko, ihana mies. Ja jatkoa seuraa täälläkin :haart:

Paranin flunssasta. Treenit alkavat kevyesti TÄNÄÄN! En voi sanoin kuvata, kuinka ikävä olo on ollut, kun 2 vk on pakkotaukoa ollut treenistä.

NP sanoi:
Lähden inttiin 11.7. Ei haittaa sitten yhtään.. (näin ainakin sanon nyt :D)

Pääsee pois tästä saatanan arjesta..
Veikkaan että vielä se mieli muuttuu. :D

Edit: Mutta vakavasti ottaen on hyvä että sulla on positiivinen ennakkoasenne touhuun. Varmasti se hajotus vielä jossain vaiheessa tulee. Mutta alussa kannattaa pitää positiivinen asenne ja huumori mukana. Itse menin inttiin aivan järkyttävä vitutus päällä ja tottakai se vaan paheni koko ajan, kunnes sitten tottui siihen valtion meininkiin. Se asenne vaikuttaa paljon.

Nyt on pakko hehkuttaa vaikka ei mitään varsinaista syytäkään ole.. Tällä hetkellä tuntuu, että elämä luistaa melko mukavasti. Töitä on vielä elokuun puoleen väliin saakka ja uudet hakemukset muualle vetämässä. Toivotaan että tärppäis! Muutto kaupunkiin jonne olen aina halunnut on edessä ja on ihanaa etsiä uutta kotia, suunnitella sisustusta ja kaikkea.. :haart: Lisäksi pääsen treenaamaan mukavalle salille, kunhan ensin päätän, mille niistä kaikista mahdollisista asetun.. Tää nykyisen kotipaikkakunnan sali ei kuitenkaan ole niitä kaikista loistavimpia mahdollisia..

Elämä miehen kanssa rullaa tasaisesti, ei olla riidelty eikä ole ollut aikaisemman kaltaisia ongelmia. Alkaa tuntua, että hän todella yrittää muuttua ja pysyä lupauksiensa takana.

Mä olen niin innoissani tästä kaikesta, maisemanvaihto tekee mulle todella hyvää. uudet ympyrät ja mahtavat harrastusmahdollisuudet. Mun unelmieni koiranpentu olisi aivan oven takana jos vain osaisin päättää, uskallanko ottaa vaiko en!! Viikonloppuna matkataan Tampereelle, kivaa... :thumbs: Mulla on mielettömästi virtaa vaikka herään aamulla 04.45, töissä painan aamukuudesta alkaen - silti treeni kulkee kuin unelma ja jaksan vaikka mitä! Ihmeellinen on auringon voima, mä niin nautin kun voi vaan maata laiturilla ja ottaa aurinkoa! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom