Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

hahhhahahaha :D

minä 5 - kela 0.

kaikki vuoden 07 tuet palautettu ja jäi melkeen 2kk varaa ennen 15% rankaisua.

vielä kun saa opintolainan maksettua niin sit on 100% nettotuloista puhdasta voittoa :)

horst bulau, mikä mesta? T: Utelias..

Ai nii, ostin Villi Pohjolan tuotantokauden dvd:nä!!!! Tää on niin helmeä.. tässä teille kateellisille maistiainen:rock::dance:

Prayerilta, tuolta kaikkien idiootti-postien isältä (;)) , joka oli jopa jonkin aikaa ignoressa, ei ole pitkään aikaan tullut niitä v**un ärsyttäviä posteja joista opin hänet tuntemaan.

Se, että onko minulla älykkyysosamäärä laskenut vai Prayerilla jutut parantuneet, on vielä vähän hämärän peitossa.

Tai sitten en vain ole lukenut kaikkea tarpeeksi tarkkaan...
Mutta jostain se ilo on revittävä.

-EDIT-
Ja tämä oli nimenomaan positiivisessa hengessä Prayeria kohtaan.

Hauskintahan kuitenkin on että kukaan ei näitä viestejä kenellekkään ääneen lue ,eli on aivan omassa tahdossa lukeakko näitä vai ei. Tämän takia niistä nariseminen saa aikaan lähinnä huvitusta.

Pääsen töihin sinne mihin tässä oon kovasti haaveillu pääseväni!!!:rock::hyvä:

Kaiken muun hyvän keskellä (treenit, parisuhde) tuli juuri tieto mukavasta ja odottamattomasta tulospalkkiosta.

Pari tanssivaa banaania päivän kunniaksi!

:dance::dance: ja :rock: ja vielä :kippis1:

Ui jumakeikka!! Paikallisen liikuntahallin edessä tuli vastaan ihan vitun hyvän näkönen muija, katseita vaihdettiin... Mä alan aina heti koulun jälkeen torstaisin käymään puntilla jos näkis vaikka uudestaan:)

Töissä ilostuttaa tai ehkä pikemminkin hämmästyttää eräs 2-vuotias pikkumies...Poika tietää asioista hyvin paljon, osaa sanoa selkeästi vaikeitakin lauserakenteita ja sillä on ilmiömäinen muisti....hän muistaa kaikkien meidän tätien asuinpaikat, esim kerroin ohimennen joskus pari viikkoa sitten, että missä kaupunginosassa asun, ja tänään kysäisin ihan huvikseni että "muistatkos X missä minä asuin?"...ja sehän tuli kun apteekin hyllyltä:eek: Tuleva lapsinero:hyvä: Pitää vaan muistaa olla vähän varuillaan mitä pojan aikana puhuu aikuisten kesken, sillä se todellakin rekisteröi kaiken...:D

Elämä on ihanaa.. :dance: ainut asia mikä närästää, on jaloissa pyörivät sukat. Mistä lie johtuu.. Taitaa olla kevättä rinnassa! :D

Jippiii tyttöni kanssa juhlitaan viikonloppua leffaillan merkeissä! :dance:

Hymyile muijalles, niin se hymyilee takaisin! :D

:thumbs:

Huomenna stadiin veljen tykö ja tsekkailemaan minkälaista yöelämää siellä vietetään. :)

Back
Ylös Bottom